Утримання та розвиток метро Києва: скільки коштів виділяли із столичного бюджету

Читать на русском

У Києві приблизно на півроку закрили найновішу ділянку метрополітену – шість станцій на «синій» гілці, відкритих у період з 2010 до 2013 року. Причина – між станціями «Либідська» та «Деміївська» потрібно проводити аварійні роботи через порушення герметизації тунелю та його затоплення. Як виявилось, перші тріщини в тунелі з'явилися ще через три місяці після відкриття «Деміївської», наразі правоохоронці вивчають, чому так сталося. Після цієї, без перебільшення, НП для міста, спливли на поверхню й інші проблеми з метрополітеном. Вже відомо, що влітку проводитимуть плановий ремонт між «Почайною» та «Тараса Шевченка» – як запевнили в адміністрації, без закриття станцій. «Слово і діло» вирішило подивитись, скільки коштів на утримання та розвиток метро в останні роки виділялося з бюджету столиці.

Скільки коштів із бюджету Києва виділялося на утримання та розвиток метрополітену – на інфографіці.
Видатки на київський метрополітенСлово і ділоЗображення максимального розміру (відкриється в новому вікні)

У 2011 році на утримання та розвиток київського метрополітену у бюджеті міста передбачили 22,9 млн гривень. Наступного року витрати зросли до 41,8 млн (+82,5%).

У 2013 році витрати на столичний метрополітен зросли до 363,6 млн гривень (+769,9%).

У 2014 році витрати на утримання та розвиток метро скоротилися на 82,1% – до 65 млн гривень. У 2015 році вони зросли до 151,8 млн (+133,5%).

У бюджеті-2016 на утримання та розвиток київського метро заклали 114 млн гривень (-24,9%), у бюджеті-2017 – 52,6 млн гривень (-53,9%).

У 2018-2019 роках бюджетні витрати на столичний метрополітен різко зросли порівняно з попереднім періодом – до 2,6 млрд гривень (+4843%) та 1 млрд 425,1 млн гривень (-45,2%) відповідно. Це сталося за рахунок виділення коштів на будівництво метро на Виноградар.

В 2020 році на метро в бюджеті заклали всього 4,2 млн гривень, у 2021 році – 20,1 млн, у 2022 році – 273,8 млн, у 2023 році – 41,6 млн.

Нагадаємо, у київській адміністрації сьогодні запевнили, що ремонт на мосту Метро, який заплановано наступного року, не вплине на роботу «червоної» гілки метрополітену.

Раніше «Слово і діло» докладно писало про проєкти будівництва метро на Троєщину та Виноградар.

З інфографіки можна дізнатися, хто з київських мерів скільки станцій метро збудував.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: