АМКУ розслідує змову на тендері щодо реконструкції Шулявського мосту

Читать на русском
Дві компанії Укрбуду брали участь у тендері щодо реконструкції Шулявського мосту, в результаті чого одна із цих компаній-переможців отримала 600 мільйонів гривень на виконання робіт із ремонту.
«Видеорегистратор» на YouTube.

Дві компанії «Укрбуду» брали участь у тендері щодо реконструкції Шулявського мосту, в результаті чого одна із цих компаній-переможців отримала 600 мільйонів гривень на виконання робіт із ремонту.

Як пише «Слово і Діло», про це йдеться у матеріалі ЕП.

Реконструкція Шулявського мосту й розв'язки біля метро не завершилася до 2019 року, як обіцяв КличкоПісля обвалу огорожі на Шулявському мосту, який, за словами Кличка втомився, мер столиці пообіцяв, що шляхопровід буде реконструйований до 2019 року. Однак активні роботи на мосту не розпочалися досі.

Зазначену суму грошей розіграли між собою «Північно-український будівельний альянс» і ТОВ «Спецбуд-Плюс». Обидві компанії входять до корпорації «Укрбуд».

У результаті такого конкурсу, що супроводжувався численними порушеннями, 600 млн грн отримала компанія «Північно-український будівельний альянс». Ця компанія належить помічникові народного депутата Максима Микитася Андрію Якусевичу.

Варто зазначити, що раніше ці ж компанії брали участь у тендерах на будівництво корпусу Національного інституту серцево-судинної хірургії ім. М.М. Амосова (очікувана вартість 2,8 млрд грн) і реконструкцію гімназії № 59 імені О.М. Бойченка в Голосіївському районі (175 млн грн).

У результаті цих двох тендерів «Укрбуд» порушила антимонопольне законодавство сумарно на 3 млрд грн.

Тому Антимонопольний комітет розпочав власне дослідження щодо змови на конкурсі між двома вказаними компаніями.

Нагадаємо, Шулявський міст частково обвалився 27 лютого 2017 року.

У липні 2018 року КМДА затвердила проект реконструкції транспортної розв'язки на перетині проспекту Перемоги з вулицею Гетьмана, який передбачає будівництво транспортної розв'язки з трьома з'їздами.

Загальна кошторисна вартість будівництва станом на червень 2018 року становила 830 мільйонів гривень.

Реконструкція Шулявського мосту: чи ліквідує нова розв’язка заториРеалізацію проекту будівництва нового шляхопроводу на Шулявці Кличко збирався розпочати ще в 2017 році, однак втілювати плани почали лише через два роки.

У серпні 2018-го у КМДА повідомили, що проект реконструкції Шулявського шляхопроводу із реверсивним розподільним кільцем, відомий як «розв’язка Петрука», було відхилено через невідповідність чинним державним будівельним нормам.

За даними розслідування програми «Схеми», право ремонтувати київський Шулявський міст у непрозорому за конкуренцією тендері отримала фірма, пов’язана із нардепом Максимом Микитасем – відомим столичним забудовником, який є екс-керівником корпорації «Укрбуд».

У листопаді 2018 року КМДА звернулася до уряду з проханням дозволити здійснити 100% передоплату коштів компанії «Північно-український будівельний альянс» для проведення робіт з реконструкції Шулявського шляхопроводу в розмірі 598,5 мільйона гривень.

На Шулявському шляхопроводі 17 березня почалися роботи з демонтажу. Рух транспорту на час реконструкції організовано по прилеглих вулицях.

Раніше експерти розповіли чи ліквідує затори реконструкція Шулявського мосту.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися: