Реконструкція Шулявського мосту й розв'язки біля метро не завершилася до 2019 року, як обіцяв Кличко

Читать на русском
Після обвалу огорожі на Шулявському мосту, який, за словами Кличка втомився, мер столиці пообіцяв, що шляхопровід буде реконструйований до 2019 року. Однак активні роботи на мосту не розпочалися досі.
Віталій КличкоСлово і Діло

Міський голова Києва Віталій Кличко провалив обіцянку про те, що реконструкція Шулявського мосту й розв'язки, включаючи в'їзди-виїзди з вулиці Теліги та проспекту Перемоги, біля станції метро «Шулявська» буде завершена до 2019 року.

Таку обіцянку він дав 28 лютого 2017 року, після того як на Шулявському мосту обвалилася бар'єрна огорожа, нагадує «Слово і Діло».

«Міст буде реконструйований. Також буде проведена реконструкція розв'язки, включаючи в'їзди-виїзди з вулиці Теліги та проспекту Перемоги. Через два роки ми плануємо завршити реконструкцію», – заявив він.

Віталій КличкоМіський голова Києва

Незабаром на Містобудівній раді розглянули варіанти нової розв'язки на місці застарілого шляхопроводу. До фіналу вийшли чотири варіанти оновлення Шулявського мосту. За два місяці був затверджений варіант реконструкції дорожньої розв'язки біля станції метро «Шулявська», який передбачає будівництво дорожньої петлі та знесення приміщень заводу «Більшовик».

Проект, що представлений інститутом «Київдормістпроект», передбачає будівництво повороту з вулиці Довженка на проспект Перемоги й два з'їзди зі шляхопроводу на проспект Перемоги. Планувалося, що на реалізацію проекту реконструкції розв'язки на Шулявський площі знадобиться 12 місяців. Обраний варіант був найдешевшим з усіх запропонованих: на його реалізацію потрібно 400 мільйонів гривень, тоді як вартість інших проектів становила від 760 до 950 мідьйонів.

Реконструкція розпочалася 1 травня 2018 року. Як повідомляє Дирекція будівництва дорожньо-транспортних споруд Києва, станом на 23 січня 2019 року рух транспорту Шулявським шляхопроводом триває до початку його демонтажу. На об'єкті ведуться підготовчі роботи, а саме: перебудова інженерних мереж; демонтаж тимчасових споруд (МАФ); роботи по організації дорожнього руху за тимчасовою схемою – для перекриття транспортного руху проїздом (вул. Гетьмана – вул. Довженка).

Як бачимо, до початку 2019 року рух старим мостом триває, й до активної фази його реконструкції будівельники ще не приступили. Тому обіцянка мера Києва отримує статус «не виконано».

Згідно з моніторингом «Слова і Діла», Кличко дав 387 обіцянок, з яких 187 виконав, а 121 – провалив.

Раніше ми писали, що в Києві встановили менше камер відеоспостереження, ніж обіцяли.

Також ми повідомляли, що Кличко зібрався на парламентські вибори.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: