Київські мости: сага про невиконані обіцянки чиновників

Читать на русском
Слово і Діло зібрало обіцянки столичних та державних чиновників щодо будівництва, реконструкції та ремонту мостів у Києві.
Фото з відкритих джерел

Після того, як у понеділок у Києві на Шулявці частково обвалився міст через проспект Перемоги, столицею почали ширитися не надто оптимістичні розмови. Кияни й так уже давно скаржаться на міську інфраструктуру, а тут іще й «Київавтодор» підлив олії у вогонь, повідомивши, що загалом «обмежено придатними для експлуатації» є 10 столичних шляхопроводів. Аварійних, щоправда, кажуть, немає, але хтозна, якими будуть результати перевірки всіх міських мостів, яку в авральному режимі оголосила мерія...

«Слово і Діло» вирішило пригадати, хто з українських політиків обіцяв ремонт, реконструкцію чи будівництво шляхопроводів у Києві та як можновладці дотримали свого слова.

Наприклад, у 2011 році тодішній міністр інфраструктури України Борис Колесніков зміг реалізувати зобов’язання побудувати три розв’язки Дарницького залізничного мосту. А от шефу Колеснікова, екс-прем’єру Миколі Азарову обіцянку здати в експлуатацію весь міст ані до Дня незалежності, ані до Дня знань того ж року виконати не вдалося. Так само, як ми знаємо, була провалена і його обіцянка добудувати на початку 2013 року сумнозвісний Подільсько-Воскресенський мостовий перехід (власне, як і його заява про завершення першої черги будівництва в травні 2012 року). Надто оптимістичними виявилися й прогнози Азарова про те, що наприкінці 2011-на початку 2012 року Подільський міст принаймні почне функціонувати.

Добудувати Подільський мостовий перехід до кінця 2011 рокуСказано 9 лютого 2011 р.Статус обіцянки: Не виконано

Цікаво в цьому сенсі відстежити й обіцянки колишнього голови міської адміністрації Олександра Попова. Спочатку він запевняв, що Подільсько-Воскресенський міст добудують у 2011 році, потім – що це станеться в 2015 році, а автомобільний рух ним можна буде запустити вже в 2013-му.

Потім естафету обіцянок добудувати багатостраждальний міст прийняв Віталій Кличко, який, втім, так не спромігся в окреслений ним же термін знайти обіцяні кошти на будівництво.

Від мостів недобудованих переходимо до тих, що вже функціонують. Тут також є кілька цікавих обіцянок, зафіксованих «Словом і Ділом». Наприклад, Кличка – про ремонт дорожнього покриття на Південному мості в 2015 році (виконано) чи народного депутата-мажоритарника Дмитра Андрієвського – про початок у 2017 році ремонту мостового переходу біля швидкісного трамваю на бульварі Лепсе (в процесі виконання).

Нарешті, сьогодні «Слово і Діло» зафіксувало ще дві обіцянки міського голови Києва, виконання яких аналітики порталу обов’язково відстежуватимуть: про те, що реконструкція Шулявського мосту та розв’язки біля станції метро «Шулявська» буде завершена до 2019 року та про те, що в 2017 році буде проведений капітальний ремонт Повітрофлотського шляхопроводу та всього проспекту, частиною якого він є.

Аліна Костюченко, за матеріалами «Слова і Діла»


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...