Реконструкція Шулявського мосту: чи ліквідує нова розв’язка затори

Читать на русском
Олександр Сергієнкодиректор центру «Інститут міста»

Щоб пом’якшити ситуацію із заторами, передусім слід розвивати громадський транспорт, іншої альтернативи немає.

Таку думку в коментарі «Слову і Ділу» висловив директор аналітичного центру «Інститут міста» Олександр Сергієнко, оцінюючи реконструкцію Шулявського мосту.

За його словами, вкластися в 1,5 року цілком реально. Останні капітальні ремонти засвідчили, що в терміни «Укравтодор» вкладається.

«За 3 роки відремонтувати майже 900 км доріг, це понад половина всіх магістральних доріг Києва. Варто сказати, що цього не зробили ані за Попова, ані за Черновецького, ані за Омельченка», – зазначив Сергієнко.

Він звернув увагу, що вже о 8 ранку почалися затори.

«Але заторів не уникнути. Інакше цей шляхопровід не відремонтувати, а якщо його не замінити, то він просто може впасти. Тому вибір такий: або міст обвалиться, або терпіти затори», – уточнив експерт.

Також важливе питання пропускної здатності, додав він.

«Питання не в тому, щоб замість старої конструкції поставити таку саму нову. Питання в тому, щоб розширити й модернізувати розв’язку», – підкреслив фахівець.

На його думку, реконструкція мосту не вирішить ситуацію із заторами в майбутньому.

«Світовий досвід показує, що модернізація доріг та прокладання нових лише провокують людей сідати чи пересідати в автомобіль. В принципі, ніколи ще поліпшення дорожньої мережі не позбавляло місто заторів. Тут є кілька альтернативних шляхів. По-перше, розвиток громадського транспорту, по-друге, обмеження в’їзду автомобілів до центру», – пояснив він.

Крім того, зростання числа автомобілів – закономірний цивілізаційний процес.

«Тим паче десятиліттями в нас був відкладений попит на автомобілі. З іншого боку, Україні дійсно потрібно запроваджувати екологічні стандарти, інакше тут буде європейське кладовище автомобілів», – резюмував Олександр Сергієнко.

Додамо, Шулявський міст частково обвалився 27 лютого 2017 року.

Відзначимо, 1 березня 2017 року міський голова Києва Віталій Кличко заявив, що реалізація проекту будівництва нового шляхопроводу на Шулявці буде розпочата вже в 2017 році.

Детальніше про те, що Кличко обіцяв зробити «на благо всіх киян», – за посиланням.

Також аналітики порталу підбили підсумки чотирьох років роботи Кличка на посаді мера міста.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: