Ремонт на синій гілці метро Києва: стало відомо, на якому етапі роботи

Читать на русском
В аварійному тунелі київського метро між Деміївською та Либідською розпочався демонтаж залізобетонних тюбінгів. Роботи намагаються закінчити до кінця літа.
Фото: РБК-Україна

Між станціями київського метро «Деміївська» та «Либідська», закритими на ремонт, почали демонтувати тунель.

Про це повідомили у КП «Київський метрополітен».

Коли у європейських столицях востаннє відкривали нові станції метроКоли у столицях країн Європи востаннє відкривали нові станції метро – на інфографіці. У Києві востаннє таке відбувалося у 2013 році.

Наразі фахівці розпочали демонтаж залізобетонних тюбінгів. Фахівці працюють як усередині тунелю, так і на зовнішньому майданчику: розробляють котлован, видаляють зруйнований бетон та хімічно закріплюють ґрунт.

«Відновлювальні роботи на будівельному майданчику проходять у цілодобовому режимі. Зокрема наразі здійснюють розробку котловану з кріпленням третього ярусу, очищення залізобетонних поверхонь та видалення демонтованого бетону. Крім того, проводять хімічне закріплення ґрунтів затунельного масиву, підготовку поверхні тунелю для додаткового підсилення», – розповіли у метрополітені.

Зазначається, що роботи тривають цілодобово, щоб відновити рух поїздів синьою гілкою до кінця літа 2024 року.

Нагадаємо, рух поїздів між станціями метро «Деміївська» та «Теремки» було закрито з 8 грудня. Спочатку Віталій Кличко обіцяв, що ремонт перегінного тунелю триватиме півроку.

На початку року стало відомо, що між цими станціями треба будувати нову ділянку тунелю замість аварійної. Відновлення планують завершити восени.

Попередні висновки від Науково-дослідної судово-експертної установи показали, що аварійна ситуація на ділянці тунелю виникла через неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: