Як українці змінювали операторів мобільного зв'язку під час повномасштабної війни

Читать на русском

Мобільний оператор Kyivstar все ще не відновив роботу після потужної хакерської атаки, здійсненої росіянами – зв'язок і інтернет планують почати запускати сьогодні. Через характер збою клієнти Kyivstar не можуть скористатися національним роумінгом, тому єдиний вихід із ситуації – купити SIM-карту іншого оператора. Вже понад чотири роки в Україні можна переносити свій мобільний номер між Vodafone, Kyivstar та lifecell, але й ця послуга наразі недоступна. Однак «Слово і діло» вирішило поцікавитися, як українці під час повномасштабної війни «мігрували» між мобільними операторами.

Як українці мігрували між мобільними операторами Київстар, Водафон та Лайфселл під час повномасштабної війни.
Перенесення мобільного номера між операторамиСлово і ділоЗображення максимального розміру (відкриється в новому вікні)

Послуга Mobile Number Portability доступна в Україні з травня 2019 року. До травня 2023-го нею скористалися 297,5 тисяч абонентів.

За час повномасштабної війни найбільше клієнтів втратив Kyivstar: торік послугою перенесення мобільного номера скористалися 30 тис. 557 українців, за чотири місяці цього року – 19 тис. 059.

Від оператора Vodafone протягом 2022-го пішли 30 тис. 382 клієнти, за кілька місяців 2023-го – 18 тис. 101.

Найменше послугою перенесення мобільного номера користувалися абоненти lifecell: 2022 рік – 9 тис. 237 осіб, січень-травень 2023 року – 7 тис. 580.

При цьому саме до lifecell перетекла більшість абонентів: у 2022 році – 49 тис. 925, у січні-травні цього року – 31 тис. 078.

Перенести свій номер на Vodafone минулого року захотіли 11 тис. 733 українці, на початку 2023-го – 9 тис. 764.

На Kyivstar із збереженням номера протягом 2022 року перейшли 9 тис. 305 абонентів, у січні-травні 2023-го – 4 тис. 286.

Як перейти на іншого оператора без зміни номера:

  • номер має бути зареєстрований на абонента, інакше у наданні послуги можуть відмовити. Перевіряти, чи прив'язаний номер до особи чи ні, можна у чинного оператора – онлайн або через call-центр.
  • Потрібно подати заявку новому оператору – онлайн чи у фірмовому магазині. Для цього потрібний паспорт або інший документ, що засвідчує особу.
  • Отримати нову SIM-картку, на яку буде перенесено номер. Процес перенесення номера зазвичай займає від трьох днів. Климент також може вказати конкретну дату переходу на іншого оператора, але не пізніше 30 днів після подання заявки.
  • Активувати SIM-картку.

Нагадаємо, IT-інфраструктура Kyivstar частково зруйнована через хакерську атаку. Президент компанії розповів, як саме відбувалася кібератака.

У СБУ розповіли, що 13 грудня планується відновити фіксований інтернет Kyivstar для домогосподарств та розпочати запуск мобільного зв'язку та інтернету.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: