Кличко вже п'ять років керує Києвом: топ обіцянок мера

Читать на русском

Віталій Кличко вже п'ять років перебуває на посаді мера Києва (з 25 травня 2014 року). І більш того, планує балотуватися на другий термін, щоб реалізувати всі проекти, якщо, звичайно, «кияни дадуть йому можливість». Сьогодні подивимося, наскільки Кличко виправдовує наші очікування в плані виконання своїх обіцянок.

Варто відзначити, що з кожним роком столичний мер справляється зі своїми зобов'язаннями все гірше. За свій перший рік на посаді Кличко виконав 41% своїх обіцянок, за другий – 35%, за третій – 30%, за четвертий тільки 13%. В даний момент у мера всього зафіксовано 132 обіцянки, протягом 2018-2019 (тобто за п'ятий рік) Кличко виконав 25 обіцянок (19%, це вже трохи краще), провалив – 25 запевнень.

Ми вже раніше писали, що Віталій Кличко майстер провалювати обіцянки по термінам, це вже стало його «фішкою». Наприклад, в 2018 році мер пообіцяв повернути басейн «Чайка» у власність громади і реконструювати його. Нагадаємо, що в 2001 році Фонду державного майна продав басейн, а після того як Кличко став мером, місто намагається повернути його через суд, посилаючись на неактуальність деяких умов договору. Однак суд відхиляє апеляції. У вересні минулого року Кличко знову повторив свою обіцянку, але «Чайка» все ще не у власності громади.

Цього року кияни залишилися без оновленого зоопарку. «До 110-річчя ми будемо презентувати новий київський зоопарк з новими тваринами, з новим сервісом», – говорив Кличко в липні 2016 року. Станом на березень минулого року в київському зоопарку йшла перша черга реконструкції, зокрема, були очищені та підготовлені до експлуатації три озера. Своє 110-річчя зоопарк відсвяткував 18 квітня цього, в той же час його реконструкція ще не була завершена: перша черга робіт ще йшла, і був оголошений тендер на виконання проектних робіт по другій і третій чергах.

Крім того, Кличко не вдалося до травня навести порядок на залізничному вокзалі Києва. «Десятки мільйонів осіб на рік користуються залізничним вокзалом, і наше спільне завдання – привести його в належний стан, щоб пасажири відчували себе комфортно, і перші враження людей, які приїжджають в столицю, були позитивними. Наше завдання, щоб в травні наш вокзал виглядав, як сучасний, європейський вокзал. Ми маємо на увазі благоустрій території, заміну асфальтового покриття, наведення порядку з паркуванням, впорядкування торгівлі», – пообіцяв він на початку року. У Міністерстві інфраструктури з цього приводу відбулася нарада, міська влада разом з «Укрзалізницею» повинна навести порядок на привокзальній території, опрацювати питання роботи громадського транспорту, транспортних розв'язок та пішохідних переходів. Але роботи можуть стартувати тільки в липні. У травні («Слово і Діло» особисто перевірило) ніяких змін на вокзалі не було.

Віталій КличкоМіський голова Києва
Кличко обіцяє відкрити оновлений стадіон “Старт” у 2019 роціСказано 11 вересня 2018 р.Статус обіцянки: Не виконано

Не виконав Кличко обіцянку щодо багатостраждального Шулявського мосту. Два роки тому він обіцяв, що до 2019-го реконструкція моста і розв'язки навколо станції метро буде завершена. В травні 2017 року містобудівна рада затвердила варіант реконструкції, який передбачає будівництво дорожньої петлі і знесення приміщень заводу «Більшовик». У червні мер повідомив, що розрахункова вартість проекту становить 400 млн грн, роботи розпочнуться восени і триватимуть півтора року. Реконструкція Шулявського шляхопроводу почалася тільки 1 травня минулого року. Станом на травень цього року вона все ще йде, старий міст вже розібрано і розпочато роботи по зведенню нового.

З хорошого: Кличко в минулому році впровадив проект «лікар у вашому домі» у всіх районах міста. Проект запрацював в липні, тепер кожен може в зручному форматі проконсультуватися з медиками, пройти тести на визначення індексу здоров'я, експрес-діагностику для виявлення на початковій стадії захворювань серцево-судинної системи і цукрового діабету.

Також міський голова взимку 2018 року закупив перші в Україні снегоплавильні комплекси. «Хочу нагадати, що понад 1600 кілометрів доріг, які потрібно розчистити, закуповуємо нову спецтехніку, закуповуємо зараз перші в Україні снегоплавильні машини. Ми купуємо зараз дві такі машини», – заявив він. Станом на грудень комплекси вже були закуплені, правда, ще потрібно було навчити персонал правильно їх використовувати.

В процесі виконання у Кличка залишається ще кілька масштабних обіцянок. Наприклад, до кінця 2020 року відкрити автомобільне сполучення через Подільсько-Воскресенський міст. Також він обіцяв провести капітальний ремонт на всіх старих станціях метро: «Капітальний ремонт будемо робити на всіх старих станціях столичного метрополітену. Таких зараз 15. Наступною буде станція «Політехнічний інститут».

Крім цього, Кличко влітку має намір відремонтувати Хрещатик. У квітні стало відомо, що на розробку проектно-кошторисної документації для капітального ремонту вулиці витратять 18,2 млн грн. Договір укладено з Інститутом «Київдормістпроект». У цьому році на розробку документації виділять 2,6 млн грн, в наступному – 15,5 млн грн. Її повинні завершити за 10 місяців. Вже зрозуміло, що в терміни виконання цієї обіцянки мер не вкладеться.

Нагадаємо, Віталій Кличко став безумовним рекордсменом за кількістю даних обіцянок за п'ять років.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися: