Обіцянка політика

  • Міський голова Києва
  • Голова Київської міської державної адміністрації

Кличко пообіцяв, що реконструкція Шулявського мосту і розв'язки біля станції метро "Шулявська" буде завершена до 2019 року

28 лютого 2017 року міський голова Києва Віталій Кличко заявив, що реконструкція Шулявського мосту і розв'язки, включаючи в'їзди-виїзди з вулиці Теліги і проспекту Перемоги, біля станції метрополітену "Шулявська" буде завершена до 2019 року. Нагадаємо, 27 лютого на Шулявському мосту в Києві обвалилося бар'єрна огорожа.
Не виконано
Сказано 28 лютого 2017 р.

Джерело

  • http://ukranews.com/news/482134-shulyavskyy-most-obeshhayut-otremontyrovat-do-2019-goda
  • https://vechirniykiev.com.ua/news/u-final-vyyshly-chotyry-varianty-shulyavs-koho-mostu
  • http://kyiv.depo.ua/ukr/kyiv/nova-rozv-yazka-na-shulyavci-rik-roboti-400-milyoniv-ta-znesennya-bilshovika-20170519574013
  • https://www.obozrevatel.com/kiyany/life/34715-klichko-poyasniv-vibir-proektu-rekonstruktsii-transportnoi-rozvyazki-na-shulyavtsi.htm
  • https://www.slovoidilo.ua/2018/05/01/novyna/suspilstvo/kyyevi-pivtora-roku-zakryvayut-shulyavskyj-mist
  • Лист Київської міської ради від 23 січня 2019 року
  • Лист Київської міської ради від 23 січня 2019 року
  • https://glavcom.ua/kyiv/news/shulyavka-bez-mostu-shcho-vidbuvajetsya-na-misci-masshtabnoji-rekonstrukciji-foto-video-589011.html

Результат

14 березня 2017 року на Містобудівній раді розглядали варіанти нової розв’язки на місці застарілого шляхопроводу. У фінал вийшли чотири варіанти Шулявського мосту. Всі чотири проектанти представлять по одному варіанту в наступному турі, який відбудеться 24 березня.

18 травня 2017 року містобудівна рада Києва затвердила варіант реконструкції дорожньої розв'язки біля станції метро "Шулявська", що передбачає будівництво дорожньої петлі й знесення приміщень заводу "Більшовик". Проект був представлений інститутом "Київдормістпроект"". Він являє собою неповну "конюшину", що передбачає знесення корпусу заводу "Більшовик" і будівництво на його місці петлі. Проект допускає будівництво повороту з вулиці Довженка на проспект Перемоги і 2 з'їзди зі шляхопроводу на проспект Перемоги. На реалізацію проекту реконструкції розв'язки на Шулявській площі потрібно 12 місяців. Обраний варіант є найбільш оптимальним і в фінансовому плані – на його реалізацію треба 400 мільйонів гривень, тоді як вартість інших проектів складала від 760 до 950 мільйонів гривень.

16 червня 2017 року Віталій Кличко повідомив, що розрахункова вартість проекту реконструкції складає 400 млн грн, роботи, які розпочнуть цієї осені, триватимуть півтора роки.

1 травня 2018 року почалася реконструкція Шулявського шляхопроводу.

Станом на 23 січня 2019 року за інформацією КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд міста Києва», рух транспортних засобів Шулявським шляхопроводом до початку його демонтажу здійснюється за існуючою схемою організації дорожнього руху. Сьогодні на об’єкті «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Вадима Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва» тривають підготовчі роботи, а саме:

- перевлаштування інженерних мереж;

- демонтаж тимчасових споруд (МАФів);

- роботи з організації дорожнього руху за тимчасовою схемою – для перекриття транспортного руху основним проїздом (вул. Гетьмана – вул. Довженка).

Отже обіцянку не встигли виконати вчасно.

Станом на 24 квітня 2019 року реконструкція Шулявського шляхопроводу триває. Наразі стару конструкцію його вже розібрали і почали роботи зі зведення нового мосту.