Корпорації PepsiCo та Mars внесли до списку міжнародних спонсорів війни

Читать на русском
Ці дві світові компанії продовжують працювати в росії та сплачують податки до бюджету країни-агресора.
Фото: TASS / AP / Eric Kayne

Національне агентство з питань запобігання корупції внесло PepsiCo та Mars до міжнародних спонсорів війни. Ці дві компанії продовжують працювати в рф та сплачують податки до бюджету країни-агресора.

Про це йдеться у заяві НАЗК.

Бізнес деяких олігархів, які допомагають ВПК росії, досі не конфісковано в Україні – StateWatchПонад 20 російських олігархів продовжують частково мати бізнес в Україні і при цьому спонсорувати кремлівський режим.

«НАЗК внесло дві провідні харчові корпорації PepsiCo та Mars до переліку міжнародних спонсорів війни. Попри заяви про скорочення свого бізнесу, припинення рекламної діяльності та виробництва своєї продукції, вони продовжують працювати в рф, сплачуючи значні податки до її бюджету, тим самим підтримують економіку країни-агресорки», – йдеться у повідомленні НАЗК.

Як зазначається, PepsiCo, виробляє прохолоджувальні напої, соки, чипси, закуски, молочні продукти та інші продукти харчування під основними марками Chester’s, Chipsy, Lay’s, Mirinda, Pasta Roni, Pepsi, Propel, Sandora, 7up, Simba, Snack a Jacks, Sonric’s, Tropicana, «Агуша», «Чудо», «Слов’яночка», «Садочок», «Сандорик», «Машенька» та ін.

Компанія працює в росії з 1974 року, має 19 заводів, близько 20 тис. співробітників та 40 тис. сільськогосподарських працівників. За показником чистого прибутку PepsiCo є четвертою за розміром компанією в галузі напоїв і харчових продуктів у рф.

У НАЗК заявляють, що PepsiCo збільшила свої доходи в рф у перший рік повномасштабного вторгнення. Так, виторг ТОВ «ПЕПСИКО ХОЛДИНГС» за 2022 рік виросла до 2,59 млрд долл (або 176,5 млрд руб.) зокрема, чистий прибуток виріс на 333% до $525 млн, порівняно з 2021 роком. Податків до бюджету рф було сплачено на понад 115 млн долл (або 8,29 млрд руб.).

У березні 2022 року компанія заявила про припинення рекламної діяльності та виробництва напоїв у росії у зв'язку з повномасштабним вторгненням рф в Україну.

«Проте, у серпні 2022 року виробництво напоїв «7Up» та «Mirinda» під брендами «Evervess» та «Frustyle» відновилося. У березні 2023 року, відновилося виробництво напою «Pepsi» під брендами «Evervess» (вищий ціновий сегмент) та «Любимый» (нижчий ціновий сегмент)», - зазначили в НАЗК.

Крім того, як повідомляється, PepsiCo запустила в рф новий бренд лимонаду під назвою «российский подарок» на заміну попереднім продуктам. Компанія також продовжує виробництво та дистрибуцію інших товарів: чипси, снеки та молочні продукти. За інформацією зі ЗМІ, чипси Lay’s компанії PepsiCo були знайдені в харчових пайках російських солдатів.

Також у НАЗК зазначають, що на сторінці компанії перераховано понад 580 відкритих вакансій у росії.

Нагадаємо, у серпні дві провідні тютюнові корпорації були внесені до списку спонсорів війни. Компанію-власника AliExpress також визнали міжнародним спонсором війни. А ЗМІ писали про те, що понад 80 російських олігархів сприяють веденню війни в Україні.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: