У Києві повернули платню за проїзд, запрацювала ще одна станція метро

Читать на русском
У Києві знову потрібно платити за проїзд у громадському транспорті – як і раніше, 8 гривень. Окрім того, відкрилася станція метро Кловська, а інтервал руху поїздів скоротили.
Слово і діло

У Києві з сьогоднішнього дня, 16 травня, знову треба платити за проїзд у громадському транспорті. Вартість поїздки в метро та наземному комунальному транспорті, як і раніше, становить 8 гривень.

Про це повідомили у КМДА.

«Таке рішення місто прийняло у зв’язку з тим, що у столицю повертаються містяни тому потрібно відновлювати повноцінну роботу громадського транспорту. А для цього потрібно закуповувати пальне, запчастини для ремонту, сплачувати за електроенергію та платити заробітну плату працівникам транспортних підприємств. Усе це чималі кошти, яких у бюджеті немає через відсутність надходжень», – пояснив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.

У Києві частково відновив роботу зоопаркКиївський зоопарк із 12 травня відновив роботу в режимі парку. Відвідувачам будуть доступні вуличні експозиції, пташині озера та дендропарк.

Наземний громадський транспорт тепер працює з 6 ранку до 22:30, метро – з 6 ранку до 22 години вечора.

Інтервал руху поїздів скорочений: у годину-пік він становитиме 5-7 хвилин, в інші години – 10-15 хвилин. Окрім того, відновила роботу станція метро «Кловська».

Рух поїздів тепер здійснюється: на червоній лінії – від станції «Академмістечко» до станції «Лісова»; на синій лінії – від станції «Героїв Дніпра» до станції «Теремки»; на зеленій лінії – від станції «Сирець» до станції «Червоний хутір».

Працюють пересадні вузли: «Золоті ворота»-«Театральна» та «Площа Льва Толстого»-«Палац спорту». Без зупинки поїзда прямують повз станцій: «Майдан Незалежності», «Хрещатик», «Дніпро» та «Гідропарк».

Зазначимо, комендантська година у Києві та області тепер триває з 23 години вечора до 5 ранку.

Нагадаємо, військове керівництво Києва розробило план оборони на випадок повторного наступу ворога на столицю.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: