Суд ухвалив рішення у справі про «рекламу Луценка»

Читать на русском
Активісти програли суд щодо законності демонстрації рекламних роликів про діяльність генерального прокурора Юрія Луценка.

Активісти програли суд щодо законності демонстрації рекламних роликів про діяльність генерального прокурора Юрія Луценка.

Як повідомляє Центр протидії корупції, Окружний адмінсуд у понеділок відмовив організації в задоволені позову, пише «Слово і Діло».

«Суд визнав сумнозвісну «рекламу Луценка» соціальною. Суддя Каракашьян вирішив, що статистику, наведену в ролику, перевірити неможливо», – зазначають активісти.

Водночас, вони стверджують, що отримали «офіційні дані, які в рази розходяться з озвученим на роликах з Луценком».

«Ми цього так просто не залишимо. Будемо подавати апеляцію», – заявили в ЦПК.

Пояснюючи відсутність політичної реклами в «рекламі», суддя Сергій Каракашьян сказав, що «пан Луценко не відокремлюється від своєї посади», а ролики працюють «і на користь йому, і на шкоду».

Раніше Окружний адмінсуд Києва відкрив провадження стосовно законності демонстрації на радіо й телебаченні роликів.

Повідомлялося, що ЦПК поскаржився на Національну раду з питань телебачення і радіомовлення за те, що вона надала статус соціальної рекламі «Виконуємо закон. Встановлюємо справедливість», де хвалять Луценка, й таким чином дозволила транслювати її безкоштовно. Третьою особою в справі став генеральний прокурор Юрій Луценко та громадська організація «Українська антикорупційна асоціація».

Як повідомлялося, в ЗМІ з'явилася публікація про те, що генпрокурор Юрій Луценко використовує своє відомство для самореклами на радіо й телебаченні.

Після цього в Генеральній прокуратурі заявили, що не мають стосунку до виготовлення, замовлення та розповсюдження рекламних роликів щодо роботи відомства, й не знають, хто їх замовляв.

Попри це, журналісти оприлюднили дані, які говорять про причетність оточення генпрокурора до розповсюдження «соціальної реклами» про Юрія Луценка та його відомство.

В 1+1 media зазначили, що ролики з рекламою діяльності Генпрокуратури транслювалися в ефірі телеканалу 1+1 за квотою соціальної реклами після відповідного листа від Національної ради з питань телебачення і радіомовлення.

Генеральна прокуратура заявила, що зверталася до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення з проханням роз'яснити процедуру надання аудіовізуальним матеріалам статусу соціальної реклами.

Пізніше Громадська організація «Українська антикорупційна асоціація» заявила, що є ініціатором створення відео- та аудіороликів, присвячених діяльності Генеральної прокуратури.

Нагадаємо, генпрокурор заявив, що не буде учасником виборчого штабу Петра Порошенка, й відмовився брати участь у засіданнях будь-яких виборчих штабів.

Також повідомлялося, що журналісти запустили флешмоб із запитаннями до Луценка.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: