В'їзд до центру Києва пропонують зробити платним

Читать на русском
Вирішити проблему парковок у Києві можна запровадженням оплати за в'їзд до центру, а також будівництвом паркінгів.

Вирішити проблему парковок у Києві можна введенням оплати за в'їзд до центру столиці, а також будівництвом перехоплюючих паркінгів на в'їзді до столиці.

Про це заявили в комунальному об'єднанні «Київгенплан», повідомляється на сторінці в Facebook, пишет «Слово и Діло».

Генплан Києва-2025 нагадує «Титанік», на який сіла команда Кличка – експертЕксперт дав оцінку діяльності команди Віталія Кличка в частині ухвалення Генерального плану розвитку міста.

За інформацією підприємства, в Києві зареєстровані понад 900 тисяч автомобілів, з них 767 тисяч – легкові.

З метою вирішення проблеми з парковками в столиці була розроблена «Схема розміщення гаражів та автостоянок у Києві». Вона передбачає звільнення проїжджих частин вулиць від стоянок автотранспорту, зменшення кількості машин, що в'їжджають, розрахунок місць під перехоплювальні паркінги, обмеження в'їзду автомобілів до центральної частини міста, забезпечення населення Києва необхідними розрахунково-нормативними паркомісцями.

Згідно з даними «Київгенплану», 10% легкових автомобілів (орієнтовно 7 тисяч машино-місць) можливо перехопити на в'їздах до міста, розмістивши перехоплювальні паркінги. Також для обмеження в'їзду до центральної частини міста передбачається розміщення перехоплювальних паркінгів на кордоні центрального ядра. З інших регіонів України та населених пунктів Київської області до міста щодня вранці в'їжджають близько 100 тисяч автомобілів, з яких близько 70 тисяч легкових автомобілів.Більшість із них прямує через центральну частину Києва в зв'язку з недостатньою кількістю об'їзних магістралей.

Крім того, пропонується обмежити будівництво паркінгів, встановити тарифи на парковку з індексом збільшення на центральну зону, а також поступово запровадити платний в'їзд до центрального ядра міста. Таким чином, на думку фахівців Інституту Генплану, частина населення пересяде на громадський транспорт.

До того ж вирішенню проблеми з транспортом у Києві сприятиме завершення будівництва Подільського мостового переходу, будівництво правобережних підходів до Подільського та Дарницького мостових переходів через Дніпро.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: