В «Укрзалізниці» розкрили механізм підвищення тарифів для пасажирів на третину

Читать на русском
Індексувати тарифи пропонується в два етапи: в першому та четвертому кварталах – по 16 відсотків, з 1 січня також зросте вартість проїзду у вагонах першого та другого класів поїздів Інтерсіті на 10 відсотків.

ПАТ «Укрзалізниця» виносить на розгляд профільних міністерств і відомств питання індексації тарифів на пасажирські перевезення на 35% наступного року.

Індексувати тарифи пропонується в два етапи: в першому та четвертому кварталах – по 16%, повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на прес-службу ПАТ.

Із січня 2017 року на 10% також підвищиться вартість проїзду у вагонах першого та другого класів поїздів «Інтерсіті +». Вартість тарифу в поїздах далекого прямування залишається незмінною з 2014 року.

«Запланована наступного року індексація – вимога сьогодення, заснована на офіційному рівні інфляції й рівні цін на промислову продукцію. Зокрема, показник інфляції за 2015 рік склав 143,3%, за вісім місяців 2016 року – 104,5%. Всього за період із 1 січня 2014 року до 31 серпня 2016 року – 187,1%», – зазначає «Укрзалізниця».

Бальчун заявив про технічний дефолт в «Укрзалізниці»В Укрзалізниці з квітня триває технічний дефолт. Кредитний портфель становить 43 млрд грн, з них 83% – в іноземній валюті.

Разом із тим, в умовах скорочення кількості пасажирських вагонів, цього року «Укрзалізниця» перевезла на 10% пасажирів більше, ніж у відповідний період минулого року, причому парк пасажирських вагонів скоротився на 15%.

Як повідомлялося раніше, підприємство заклало в плані з капітальних інвестицій підвищення в 2017 році тарифів на вантажоперевезення на 25%, на пасажирські перевезення – на 35%. В УЗ пояснюють, що таким чином враховують зростання витрат внаслідок ослаблення курсу гривні, інфляції та попит на залізничні перевезення, що зростає.

Пізніше голова правління ПАТ Войцех Бальчун запропонував провести відкриту дискусію про доцільність підвищення тарифів на вантажні та пасажирські перевезення в 2017 році за участю бізнесу, представників Міністерства інфраструктури, народних депутатів, експертів і журналістів.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: