«Укрзалізниця» просить продовжити реструктуризацію до кінця 2017 року

Укрзалізниця звернулася до власників своїх єврооблігацій на 500 млн дол. із проханням продовжити до кінця 2017 року звільнення від умови крос-дефолту за певною внутрішньою заборгованістю.

Публічна акціонерна компанія «Укрзалізниця» просить власників єврооблігацій на суму 500 мільйонів доларів відмовитися до кінця 2017 року від права на прискорене повернення позики, що виникла внаслідок невиконання зобов'язань з боку компанії за внутрішньою заборгованістю.

Про це повідомили в прес-службі «Укрзалізниці» пише УНІАН, передає «Слово і Діло».

Пропозиція з урегулювання випадку невиконання зобов'язань була представлена фінансовим радником «Укрзалізниці» Lazard Frеres SAS під час презентації для інвесторів, яка відбулася 22 листопада в Лондоні.

Ця пропозиція міститься в меморандумі витребування згоди, який був оприлюднений під час заходу, а голосування власників єврооблігацій триватиме до 5 грудня.

Крім того, компанія просить послабити зобов'язання, встановлені умовами нот та договорами позики.

В АМКУ відкрили справу проти «Укрзалізниці»Держкомпанію підозрюють у зловживанні своїм монопольним становищем на ринку запірно-пломбувальних пристроїв.

Зокрема, продовжити до 31 грудня 2017 року період реструктуризації місцевої заборгованості, а також виключити з обставин, що становлять випадок невиконання зобов'язань, прострочення місцевої фінансової заборгованості, яка попередньо була створена регіональним філіалом компанії – «Донецькою залізницею», оскільки в результаті військових дій компанія втратила контроль над значною частиною активів магістралі.

Під час зустрічі в Лондоні топ-менеджмент «Укрзалізниці» представив кредиторам бізнес-стратегію компанії. Зокрема, «Укрзалізниця» має намір більш ніж удвічі збільшити капітальні видатки наступного року – до 27,4 мільярда гривень, що сприятиме підвищенню прибутковості діяльності та поліпшення якості обслуговування клієнтів.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що «Укрзалізниця» підписала договори з Крюківським вагонобудівним заводом (КВБЗ), заводом Вагонмаш і Попаснянським вагоноремонтним заводом на постачання 650 вантажних напіввагонів.