«Укрзалізниця» загрожує різко скоротити кількість електричок

Читать на русском
Зношування моторвагонного рухомого складу приміського сполучення досягає критичної точки й призводить до скорочення кількості поїздів.

«Укрзалізниця» заявляє про катастрофічний рівень зношування рухомого складу – як локомотивів, так і вагонів.

Про це повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на «Укрзалізницю».

«На сьогодні електропоїзди зношені на 85%, дизель-поїзди – на 99%, рейкові автобуси – на більш ніж 18%», – йдеться в повідомленні компанії.

Також наголошується, що 182 електропоїзди та 139 дизель-поїздів мають бути списані, але досі працюють із перевищенням норм, встановлених виробником.

Жалюгідний стан речей у компанії пояснюють тим, що за 25 років незалежності України жодного разу не виконувалося положення ст. 10 закону «Про залізничний транспорт», згідно з яким приміський рухомий склад має закуповуватися із залученням коштів місцевих бюджетів.

Ситуацію посилює регулярне невідшкодування національному перевізнику коштів у повному обсязі за перевезення пільгових категорій пасажирів.

В «Укрзалізниці» озвучили суму інвестицій на потреби підприємства в 2016 роціВ. о. голови «Укрзалізниці» повідомив, що підприємство отримає трохи менше 11 млн гривень капітальних інвестицій.

«З 2012 року залізничному транспорту не повернули за перевезення пільговиків у приміському сполученні майже 1 млрд грн. Уже в першій половині 2016 року місцеві бюджети заборгували ПАТ «Укрзалізниця» понад 200 млн грн», – підкреслили в компанії.

В «Укрзалізниці» також застерегли, що якщо ситуація не зміниться, то в найближчому майбутньому кількість приміських поїздів може скоротитися.

Як повідомлялося раніше, «Укрзалізниця» представила Міністерству інфраструктури детальний план модернізації, до якого включені дії з відновлення нормальної діяльності компанії з описом декількох сотень різних заходів.

Нагадаємо, голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Бальчун хоче відмовитися від непрофільних активів, які належать держпідприємству.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: