У Полтаві кандидати в мери заманюють виборців «подаруночками» – експерт

Читать на русском
Олександр Мамай

До чорного піару кандидати в мери не опустилися, але технологією «подаруночків» користуються практично всі.

Про це в рамках спецпроекту «ОБРАНІ» розповіла представник Офісу реформ у Полтавській області Ірина Балібіна, повідомляє «Слово і Діло».

«У місті ситуація складніша, ніж в області, тому що велика кількість партій подолає 5% бар'єр. Це партія нинішнього мера – «Солідарність», «Відродження» і «Партія простих людей» Капліна. Таким чином, очікується до 7-8 партій у міськраді», – зазначила вона.

Цього року міський депутатський корпус, за її словами, буде дуже строкатим.

Також, практично всі кандидати в мери користуються так званим заманюванням виборця шляхом якихось «подаруночків».

Боротьба за крісло мера Полтави. Аналіз потенційних кандидатівУ рамках спецпроекту «ОБРАНІ» журналісти «Слова і Діла» з'ясували, яким політичним, бізнесовим, а також інформаційним ресурсом прямо чи опосередковано володіють потенційні кандидати в мери Полтави.

«Ціна цих «подаруночків»? Хтось вкладається в 68 гривень, хтось – ні, але все проходить через громадські організації. Та сказати, що використовується чорний піар, не можна. Ці вибори, принаймні – поки що, проходять відносно толерантно», – розповіла Ірина Балібіна.

У розрізі області все складніше. Там більш жорстка конкуренція. Є правляча партія – «Батьківщина». Можливо, «Відродження» подолає бар'єр.

«Немає бойової активності, скандалів у пресі. Є млява інформаційна робота», – констатувала вона.

Нагадаємо, що стежити за ходом подій і дізнаватися про попередні результати місцевої виборчої кампанії тепер можна за допомогою онлайн-спецпроекту «ОБРАНІ».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: