Назаренко Олег сторінка 2

Як ситуація з «євробляхами» стала розплатою за політику держави?

У Києві під стінами уряду сьогодні, 19 вересня, проходить мітинг водіїв автомобілів з іноземною реєстрацією. Закон про розмитнення планують розглянути в листопаді.

Авто на німецьких «бляхах» в Україні: які проблеми чекають власників

За даними ДФС, Польща, Литва та Німеччина стали лідерами за кількістю ввезених в Україну авто на європейських номерах. Але з німецькими авто все складніше. Більше знають експерти.

«Лавочка» з авто на єврономерах в Україні закривається?

В Україні вже восени можуть ухвалити нові правила розмитнення автомобілів на іноземних номерах.

Чому за смертельну ДТП має бути обов'язковий тюремний термін?

У Генпрокуратурі пропонують запровадити тюремний термін за скоєння смертельної ДТП. Оцінили ініціативу експерти.

Техогляд авто в Литві та Німеччині: як усе відбувається та як бути Україні

Згідно з Угодою про асоціацію з ЄС Україна зобов’язана повернути техогляд для автомобілів. Про впровадження ТО розповіли експерти.

Що підозрілого в акції власників авто на єврономерах?

У центрі Києва 11 липня знову протестували власники автомобілів на єврономерах. Оцінили акцію експерти.

Поліції хочуть повернути більше прав для зупинки водіїв: навіщо це потрібно?

Контроль за ввезенням і використанням авто на єрономерах буде істотно посилений. Із цією метою до парламенту внесли законопроект номер 8488. Детальніше розповіли експерти.

Що зміниться після скасування перевірки імпортних автомобілів?

Президент підписав закон про скасування перевірки відповідності транспортних засобів екологічним нормам при їх ввезенні в Україну.

Купівля авто на єврономерах: які документи потрібні та що можуть вимагати?

Українські митники почали вимагати у водіїв автомобілів із литовською реєстрацією дозвіл на працевлаштування в Литві та трудовий договір. Які документу потрібні, розбирались експерти.

Ввезення авто на єврономерах: що для цього потрібно та в чому помиляються українці?

У ВР говорять, що авто на єврономерах можна буде легалізувати лише тоді, коли буде знайдений спосіб захистити український ринок. Про те, як і хто ввозить бляхи та кому це вигідно, розповіли експерти.