Багато ЗМІ вийшли із сенсаційними заголовками про те, що нібито кожна п'ята продана в Україні машина – «євробляха» й нібито на вторинному ринку продажів 19% проданих авто – «бляхи». Хоча тут присутня маніпуляція інформацією.
Про це на своїй сторінці в Facebook написав генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко, передає «Слово і Діло».
Експерт уточнив, що першоджерело – AUTO-Consulting, який проаналізував ситуацію на ринку автомобілів на єврономерах, що реалізовувалися в Україні.
Тепер пропозиції щодо «євроблях» вивели в окремі розділи найбільші українські класифайди, щоб обирати «доступні авто» не заважали автомобілі на українській реєстрації зі своїми високими цінами, зазначив він.
Тобто «Автоколсалтинг» написав про те, що 19% пропонованих в оголошеннях на вторинному ринку авто – «бляхи». Йдеться про пропоновані, а не продані, додав Назаренко.
ЗМІ починають писати про 19% проданих на вторинному ринку «блях», підкреслив фахівець.
«Питання не у відсотках: може, їх і 99%, а не 19%. Питання в тому, що, по-перше, «бляхи» в Україні продати неможливо, оскільки вони належать іноземним громадянам або фірмам і здійснити їх продаж можна, лише знявши з обліку в країні реєстрації й через нотаріуса країни реєстрації»_, – пояснив він.
По-друге, в Україні продають не «бляхи», а один українець продає нібито право їздити на чужому авто іншому українцю, хоча і той, і інший, згідно зі статтею №380 ТКУ, такого права не мають зовсім. По-третє, статистика таких продажів «права їздити» ніде не фіксується, такі угоди проводять «у підворіттях», тому ніхто не може знати долю «блях» на вторинному ринку – їх 19% чи 99%.
За його словами, збільшення кількості оголошень про продаж «блях» говорить про те, що «лавочка закривається».
«Частина водіїв «блях» уже зрозуміли, що навіть у разі повного скасування всіх податків легалізувати чуже майно в Україні буде практично неможливо, адже воно чуже, тому почали зливати ці авто. Тобто поїздив – віддам іншому, більш довірливому й менш обачливому», – резюмував Олег Назаренко.
Як домогтися компенсації за пошкоджений автомобіль на розбитій дорозі, читайте за посиланням.
Також журналісти порталу з'ясували, як у Верховній Раді пропонують вирішити проблему з автомобілями на єврономерах.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS
та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»