Авто на німецьких «бляхах» в Україні: які проблеми чекають власників

Читать на русском
Олег Назаренкогендиректор ВААІД

За даними ДФС, Польща, Литва та Німеччина стали лідерами за кількістю ввезених в Україну авто на європейських номерах. Але, як з'ясувалося, саме німецькі машини можуть піднести своїм власникам неприємні сюрпризи.

Про це на своїй сторінці в Facebook написав гендиректор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко, передає «Слово і Діло».

«Купіть у Німеччині, але запропонуйте умовному Фріцу чи підприємцю, який перепродає або бере під реалізацію автомобілі, залишити авто на німецькій реєстрації. А вони вам скажуть: «У жодному разі!». Оскільки не захочуть щорічно за авто на німецькій реєстрації платити транспортний та екологічний збір (автоматично списується з картки власника авто), не кажучи вже про страховку та ТО. Вони захочуть продавати вам авто, але зняти його з німецької реєстрації, щоб не платити податки», – зазначив Назаренко.

Не зовсім зрозуміло, чому ж тоді вітчизняна фіскальна служба включає авто з німецької реєстрацією до топ-3 машин на єврономерах, додав експерт.

На його думку, ДФС помиляється й ні одночасно.

Авто на «євробляхах»: як Рада пропонує вирішити проблемуУ Раді з'явилися два законопроекти, що передбачають зміни вартості розмитнення авто на іноземних номерах.

«При ввезенні «бляхи» на німецьких номерах в Україну вона дійсно стоїть на німецькій реєстрації, й ДФС це фіксує. Ось тільки через п'ять хвилин після ввезення німецьких «блях» держномер Німеччини знімають з авто, вішають на його місце копію-підробку, а оригінальний номер повертають до Німеччини», – уточнив він.

Фахівець пояснив, що згідно з німецьким законодавством, здача реєстраційних номерних знаків відповідним органам є обов'язковою умовою зняття автомобіля з реєстрації після продажу.

«Ось і виходить, що ДФС говорить правду, що Німеччина входить до топ-трійки, але ДФС не може знати, що практично всі «бляхи» на німецьких номерах (насправді, на підроблених німецьких номерах) взагалі не є «авто на іноземній реєстрації», оскільки в Німеччині їх зняли з обліку, здавши номерні знаки, й цих авто вже за документами не існує», – резюмував Олег Назаренко.

Як домогтися компенсації за пошкоджений автомобіль на розбитій дорозі, читайте за посиланням.

Також журналісти порталу з'ясували, як у Верховній Раді пропонують вирішити проблему з автомобілями на єврономерах.

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...