Катастрофа Ан-26 під Чугуєвом: справу передали до суду

Читать на русском
У діях фігурантів вбачається недбале ставлення до військової служби в умовах особливого періоду, порушення правил польотів, підготовки до них і правил експлуатації літаків.
фото: РБК

Прокуратура направила до Чугуївського міського суду Харківської області обвинувальний акт стосовно шістьох фігурантів справи про катастрофу Ан-26 під Харковом у вересні 2020 року.

Про це повідомляють Офіс генпрокурора у Телеграмі та Держбюро розслідувань.

Зазначається, що до суду направлено обвинувальний акт щодо колишнього командувача Повітряних сил ЗСУ Сергія Дроздова, колишнього начальника Харківського національного університету Повітряних сил імені Кожедуба Олександра Туринського, колишнього командира військової частини А4104 В'ячеслава Глазунова, а також двох його заступників та колишнього керівника польотів.

«Прокурорами Спеціалізованої прокуратури у військовій та оборонній сфері об’єднаних сил до Чугуївського міського суду Харківської області скеровано обвинувальний акт стосовно шістьох колишніх військових посадовців за фактами порушення правил підготовки та проведення польотів і недбалого ставлення до військової служби (ст. 416, ч. 3 ст. 425 КК України)», - йдеться в повідомленні Офісу генпрокурора.

Згідно з даними слідства, в їх діях вбачається недбале ставлення до військової служби в умовах особливого періоду, порушення правил польотів, підготовки до них і правил експлуатації літаків. Зокрема, кількість курсантів на борту під час того польоту Ан-26 перевищувала норму.

Катастрофи військової авіації: скільки літаків та вертольотів розбилось в світі з початку 2020 рокуАвіатрощі, у тому числі, під час навчальних польотів, сталися в Пакистані, США, РФ, окупованому Криму, Казахстані, Індії та Україні.

Фігурантам загрожує покарання у вигляді позбавлення волі строком до 15 років.

За даними ОГП, розслідуванням встановлено, що колишні командувач Повітряних сил Збройних сил України, командир військової частини А4104 і два його заступники, керівник польотами на аеродромі «Чугуїв» та на той час виконувач обов’язків начальника Харківського національного університету Повітряних сил ім. Івана Кожедуба не забезпечили безпеку польотів на ввірених їм напрямах. Крім того, вони порушили правила підготовки та проведення польотів.

Нагадаємо, літак з курсантами Ан-26 зазнав аварії біля Чугуєва увечері 25 вересня 2020 року. Він здійснював навчальний політ. Загинули 26 осіб. Вижив тільки один курсант.

У травні минулого року ДБР завершило досудове розслідування катастрофи. Як заявили слідчі, головною причиною падіння тренувального літака Ан-26 став дозвіл на злети конвеєрним способом.

Раніше ми повідомляли, що Венедіктова заявила про затягування судового процесу у справі про катастрофу АН-26.

Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: