Підвищення цін на проїзд у київському метро не вирішить проблему збитковості – експерт

Читать на русском
Через зростання цін на проїзд у метро може з'явитися своєрідна спіраль, коли люди стануть користуватися метрополітеном менше і збитки замість зменшення тільки зростуть
Ілюстративне фотоcfts.org.ua

Підвищення цін на проїзд у Київському метрополітені до захмарних висот не тільки не вирішить проблему зі збитками, а й може збільшити збитковість метро. Київський метрополітен повинен не лобіювати підвищення цін на проїзд, а створювати більш привабливу тарифну політику.

Про це розповів транспортний аналітик Олександр Гречко в ефірі телеканалу «Україна 24».

«Підвищувати вартість проїзду в умовах коронавірусу і в умовах, коли не доведена необхідність підвищення проїзду, не варто. Аналіз фінансової звітності та фінансового плану Київського метрополітену показує, що там є певні маніпуляції, певні завищення витрат, тому ми чуємо про цифри в 15 грн, в 20 грн», - заявив експерт.

Від скількох чашок кави доведеться відмовитися киянам через подорожчання проїздуВартість проїзду в столичному транспорті підвищилася вдвічі. Скоріш за все, кияни заощаджуватимуть на ранковій каві перед роботою. Ми підрахували, від скількох чашок кави доведеться відмовитися на користь оплати за проїзд.

Гречко додав, що розповідями про підвищення цін киян просто готують до того, що підсумкова ціна на проїзд буде встановлена приблизно в 15 гривень. Але знову ж таки, це буде надто висока ціна.

«Але аналіз фінансової звітності показує, що в докарантинний період собівартість проїзду в метро була в районі 6 грн. В умовах коронавірусу собівартість проїзду знаходиться на рівні 10 грн. З боку метрополітену потрібно говорити не про те, як підвищити тариф і втратити пасажирів, а треба створювати кращу тарифну політику, щоб залучати пасажирів і збільшувати доходи таким чином. Ми виходимо ніби як на спіраль, коли тарифи будуть підвищуватися, люди будуть користуватися метро менше, і збитковість буде велика», - зазначив Гречко.

Нагадаємо, 21 травня стало відомо, що в Києві подорожчає проїзд як в метрополітені, так і в столичному транспорті. Все через те, що комунальний транспорт працює в збиток. При цьому вартість проїзду обіцяють «компромісну».

Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: