Після розпродажів у «чорну п’ятницю», період яких припав на карантин «вихідного дня», в Україні анонсували «кіберпонеділок», щоби привернути увагу до знижок в інтернет-магазинах. У коментарі «Слово і діло» економіст Ілля Несходовський відзначив, що маркетинговий хід задля популяризації покупок онлайн тільки частково компенсує магазинам збитки під час епідемії коронавірусу та карантинних обмежень у вихідні.
«Це частково компенсує збитки, бо у нас особливо у великих містах й переважно великі організації звикли купувати через інтернет, і як результат ‒ такий хід частково компенсує класичні розпродажі. Якщо раніше збитки очікувалися на рівні приблизно 30%, то зараз становитимуть 10-15% від стандартної реалізації товару за нормальних умов», ‒ сказав Несходовський.
Експерт додав, що після епідемії класичні розпродажі і далі залишатимуться популярними, попри посилення ролі інтернету.
«_ Враховуючи те, що продаж онлайн останні 5 років зростав і розвивався, завжди будуть люди, які віддають перевагу класичним покупкам: яким треба потримати товар у руках, одержати консультацію не через інтернет, а в магазині безпосередньо під час покупки, побачити товар на власні очі_», ‒ відзначив він.
Нагадаємо, в Україні до кінця листопада діє карантин «вихідного дня». При цьому в Кабміні не виключають, що його можуть продовжити.
Раніше в МОЗ назвали умову запровадження локдауну в Україні.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»