НСЖУ закликала керівництво ATБ скасувати рішення про припинення продажів преси

Читать на русском
НСЖУ закликає керівництво ATБ переглянути рішення про припинення продажів преси, підтвердити і навіть посилити позитивний імідж національної мережі як соціально-відповідального бізнесу.

Нещодавно керівництво компанії ATБ вирішило припинити реалізацію преси в своїй мережі супермаркетів. З цього приводу Національна спілка журналістів України (НСЖУ) виступила із заявою, в якій висловлює стурбованість цим рішенням, так як його наслідки можуть бути дуже негативними для вітчизняних ЗМІ.

Про це повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на сайт НСЖУ.

«Не так давно стало відомо про рішення керівництва торгової мережі АТБ припинити продаж друкованої продукції. Цей факт викликає занепокоєння НСЖУ і видавців преси, оскільки це ще один серйозний удар по вітчизняним ЗМІ на тлі скорочення традиційних систем розповсюдження преси. Мережа АТБ має понад тисячу супермаркетів по всій Україні, і продаж в цих магазинах української періодики не тільки збагачує асортимент товарів, задовольняє попит покупців, а й виконує соціальну роль донесення інформації до громадян. Таким чином, національна мережа АТБ побічно виконує і функцію своєрідної платформи інформаційного простору України, за що видавці та журналісти висловлюють подяку менеджменту компанії», - заявили в спілці.

«НСЖУ веде постійні баталії з «Укрпоштою» щодо тарифів на передплату та доставку преси, які з року в рік зростають. А наклади відповідно падають. Попередні звернення НСЖУ з цього приводу до президента, прем'єр-міністра, Комітету Верховної Ради з питань свободи слова не отримали бажаного результату. Державної інформаційної політики як не було, так і немає. Примітно, що в Європейському Союзі, куди Україна стратегічно визначила свій курс, є і інформаційна політика, і державна підтримка преси. Є і розуміння бізнесу. Там не скорочують продаж преси в торгових мережах, а навпаки розширюють його», - відзначили в НСЖУ.

Тому, НСЖУ закликає керівництво ATБ переглянути рішення про припинення продажів преси, підтвердити і навіть посилити позитивний імідж національної мережі як соціально-відповідального бізнесу.

«А керівництво держави закликаємо, нарешті, виробити державну інформаційну політику і на практиці здійснювати державну підтримку ЗМІ, як це відбувається в країнах Європейського Союзу», - заявили в НСЖУ.

Раніше НСЖУ закликав NewsOne переглянути рішення про телеміст з Росією.

Також нагадаємо, в НСЖУ розповіли про напади на журналістів з початку року.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: