Зеленський підписав указ про дорожні роботи

Читать на русском
Документ передбачає ряд заходів, спрямованих на створення безпечних і комфортних умов для учасників дорожнього руху, розвиток мережі якісних доріг, формування сприятливих умов для бізнесу.

Президент Володимир Зеленський в п'ятницю, 19 липня, підписав указ про створення умов для розвитку і підвищення якості автомобільних доріг.

Про це повідомляє прес-служба глави держави, передає «Слово і Діло».

Документ передбачає ряд заходів, спрямованих на створення безпечних і комфортних умов для учасників дорожнього руху, розвиток мережі якісних доріг, формування сприятливих умов для бізнесу.

Втомлюються не лише мости: дорогі та проблемні об'єкти інфраструктури в УкраїніСлово і Діло згадало дорогі та проблемні нові об'єкти інфраструктури в Україні. І міст Кличка в Києві з них не найдорожчий.
  Зокрема, до 1 січня 2020 року Кабміну доручено забезпечити перегляд кваліфікаційних критеріїв, фінансових і технічних вимог до учасників державних закупівель відповідно до найкращих світових практик. Крім того, мають бути створені умови для використання новітніх технологій і матеріалів при будівництві, реконструкції, ремонту доріг, переглянуті відповідні нормативно-технічні документи з метою забезпечення європейської якості автомобільних доріг. Також замовники повинні залучати на конкурсній основі незалежного інженера-консультанта в сфері дорожнього будівництва (FIDIC) на етапах закупівель, виконання робіт, гарантійного обслуговування будівництва, реконструкції та ремонту автомобільних доріг.   Під час наради президент запропонував віддати будівництво пріоритетних доріг західним компаніям і паралельно реформувати «Укравтодор».   В Офісі президента також поскаржилися на брак коштів на дороги і запропонували декілька додаткових джерел фінансування.   Експерт Офісу ефективного регулювання (BRDO) Олександр Кубрак зазначив, що, за оцінками Світового банку, в першу чергу необхідно провести капітальний ремонт 24 тис. км основних магістралей, на що необхідно 150 млрд грн і ще 15 млрд щорічно на утримання їх у належному стані. «Це реально зробити за три роки», - підкреслив він.

Нагадаємо, на дорогах України збільшили кількість радарів TruCAM.

Також відзначимо, фінансування ремонту дороги Київ-Маріуполь не встигли збільшити, як обіцяв Гройсман.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: