Втомлюються не лише мости: дорогі та проблемні об'єкти інфраструктури в Україні

Читать на русском

(Оновлено 19 червня. Зі списку виключена траса Одеса-Рені)

У Києві наприкінці травня відкрили пішохідно-велосипедний міст, який з'єднав Володимирську гірку та Арку дружби народів. Міст має вигнуту форму, збудований він зі скла й бетону, є також два оглядових майданчики зі склом під ногами. Об'єкт урочисто відкрили столичний мер і його брат. Віталій і Володимир Клички навіть пострибали на склі, щоб випробувати міцність. А далі почалися проблеми.

Насткпного дня тріснуло скло на двох фрагментах. З цього приводу почали перевірку правоохоронці, розглядається навіть версія, що хтось стріляв по мосту. Об'єкт закрили, скло замінили, але потім почало лопатися й інше скло. 13 червня міст закрили для проведення технологічних робіт, а в соціальних мережах уже почали жартувати, що цей міст уже «втомився», як і Шулявський.

Тим не менш це не єдина історія, коли дорогий інфраструктурний об'єкт одразу після будівництва ставав проблемним. «Слово і Діло» згадало інші випадки.

У другій половині 2016 року завершилося будівництво нового захисного саркофага над 4-м енергоблоком Чорнобильської атомної електростанції (вартість становила 2,1 млрд євро). Укриття звели, але досі не ввели в експлуатацію. Для того, щоб об'єкт почав працювати, потрібно встановити ще деякі технічні системи: автоматизовані системи радіаційного контролю температури, пожежної безпеки, електроживлення, водовідведення, встановити захист від ударів блискавок. Таким чином, будівництво завершене майже три роки тому, але об'єкт не експлуатується.

У листопаді 2016 року у Львові запустили трамвайну лінію на житловий масив Сихів. Проект коштував 27,3 млн євро, частково його фінансував Європейський банк реконструкції і розвитку. Планувалося, що обсяг перевезень становитиме 40 тисяч пасажирів на добу. Але перший рік усе відбувалося не дуже добре, трамваїв не вистачало, а тому пасажиропотік був набагато нижчим.

Нагадаємо, в Києві почали збирати перший проліт Шулявського шляхопроводу.

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...