Нацрада не видасть ліцензію «Радіо Вести» поки не визначить бенефіціарів

Читать на русском
Національна рада з питань телебачення та радіомовлення не довіряє інформації про бенефіціарів Радіо Вести. Зараз Нацрада перевіряє пакет документів, які вони отримали.

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення не довіряє інформації про бенефіціарів «Радіо Вести».

Про це повідомляє «Українська правда», пише «Слово і Діло».

За словами замголови Нацради Уляни Фещук, зараз перевіряється пакет документів, які вони отримали від «Радіо Вести».

«Є запитання щодо бенефіціарів. Та інформація, що є, непереконлива», – розповіла Фещук.

Нагадаємо, 23 січня «Радіо Вести» оприлюднило заяву про те, що Нацрада зволікає з продовженням ліцензій. Стверджується, що Нацрада з питань телебачення та радіомовлення «упереджено й суб'єктивно звинувачує «Радіо Вести» в непрозорій структурі власності, ставлячи власні упередження вище за закон». Термін дії ліцензій спливає 13 та 19 лютого 2017 року.

У Нацраді порадили дивитися «Дождь» в інтернетіНаціональна рада з питань телебачення і радіомовлення вважає, що російський телеканал Дождь заборонили законно.

Як відомо, раніше Нацрада призначила перевірку «Радіо Вести» через інтерв’ю з колишнім прем’єром України Миколою Азаровим.

Зазначимо, що бенефіціарами «Радіо Вести» є мешканець Авдіївки Денис Мозговий і мешканка Донецька Тетяна Александрова. Неофіційно «Радіо Вести» пов’язують із колишнім міністром доходів і зборів Олександром Клименком.

Нагадаємо, наприкінці 2016 року виник конфлікт між Нацрадою та телеканалом «1+1» Ігоря Коломойського щодо продовження ліцензії. 5 січня Нацрада видала «1+1» ліцензію. Процес також затягнувся в зв’язку з визначенням бенефіціарів каналу.


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...