Соціологи з’ясували, на що українці витрачають свої вихідні

Українці у вихідні не дуже люблять гуляти як узимку, так і влітку. Зате охоче приділяють увагу друзям і дітям.

Як пише «Слово і Діло», про це свідчать результати нещодавнього опитування компанії R&B Group.

Соціологи з'ясували, що більшість українців (66%) проводять свій вікенд за переглядом телевізора, сидять в інтернеті або читають.

Половина опитаних витрачають вихідні ще й на домашні справи та походи за покупками. Лише 38% опитаних зустрічаються з родичами або друзями, а 23% приділяють час своїм дітям. Тоді як на на свіжому повітрі гуляють лише 16%. Також лише кожен десятий готовий у вікенд займатися спортом або своїм захопленням.

Ще 7% не дає спокою робота – вони доробляють незавершені завдання або готуються до наступного трудового тижня, а 3% використовують вільні дні для підробітку.

Чоловіки частіше, ніж жінки, вважають за краще дозвілля онлайн, із телевізором і в барах. Зате жінки помітно більше приділяють часу домашнім справам, покупкам і дітям.

Відрізняється вікенд і залежно від віку. За книгою, переглядом ТБ та інтернетом у вихідні найчастіше можна застати пенсіонерів, а за домашніми справами – сорокарічних. Тоді як побутовими справами не схильна займатися молодь до 30 років, зате вони зустрічаються з близькими й ходять до кафе.

Нагадаємо, раніше з'ясувалася мета поїздок українців до ЄС.

Також соціологи дали прогноз на вибори-2019.

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО