У Міністерстві з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій надали поради українцям щодо того, як повернути гроші, якщо при користуванні банкоматом або терміналом раптово вимкнули електроенергію.
Про це повідомляє прес-служба міністерства у Телеграмі.
«Уявіть, ви приходите до терміналу покласти гроші на картку. Половину суми вже внесли, і раптом операція зірвалася через відключення світла. Що робити? Алгоритм дій пояснили у ПриватБанку. Відразу ж зателефонуйте на гарячу лінію 3700 і подайте заявку на повернення коштів. Повідомте номер терміналу, його адресу, внесену суму і приблизний час проведення операції», - йдеться у повідомленні.
Як зазначається, коли відповідна заявка буде опрацьована, і гроші у терміналі перерахують, недоотримані кошти повернуть людині на карту.
При цьому, у відомстві повідомляють, що отримати готівку українці можуть не лише в банках та банкоматах, але й на касах магазинів, аптек та АЗС. Для цього громадянину необхідно оплатити будь-яку покупку карткою та попросити касира зняти з неї потрібну вам суму готівки. Отримати можна від 500 гривень, але не більше 6 000 гривень.
Також люди можуть зняти готівку з карти в «Укрпошті» та «Новій пошті», звернувшись до будь-якого відділення поштового оператора.
Нагадаємо, що ПриватБанк удвічі збільшив ліміт зняття готівки в банкоматах.
Раніше в Yasno дали невтішний прогноз щодо електропостачання Києва.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»