Компанії Закарпаття відмовляються постачати пальне до інших регіонів країни доти, поки не буде забезпечена потреба області.
Про це повідомив голова глави ОВ Василь Микита, повідомляє пресслужба.
За словами чиновника, паливо не виходить за межі області «навіть попри надрентабельні пропозиції».
Всі постачальники працюють в одній команді на єдиний паливний ринок області з однаковими умовами та займають тут 40%, що більш ніж у 10 разів перевищує частку до початку активної фази війни.
«Це головний показник персональної відповідальності кожного підприємця за безпеку в паливно-енергетичному секторі Закарпаття», – заявив Микита.
Під час зустрічі голови ОВА з представниками паливного сектора економіки йшлося про обсяги споживання нафтопродуктів, їхнє постачання із країн ЄС.
«Важливо, наш бізнес має контракти із закордонними компаніями, крім того, зараз вантажівки з цистернами, які прямують із пальним або по ньому проходять митний контроль позачергово. Завдяки бізнесові нам удалося врегулювати ситуацію на ринку нафтопродуктів, зменшити черги на автозаправних станціях, допомогти аграріям у придбанні палива для проведення посівної», - сказав Микита.
Пізніше у Закарпатській ОВА зробили деякі уточнення щодо ситуації з пальним.
Так, місцева влада заначила, что не впливає на транзит пального, тому що це питання державного рівня.
«Йшлося про місцевих підприємців, для яких ми створили сприятливі умови імпортування пального та логістики, аби уникнути паливної кризи в області. У відповідь підприємства відмовилися спекулювати на ціні та продавати своє пальне дорожче за межі регіону», - йдеться у повідомленні ОВА.
Крім того, у відомстві зазначили, шо «стабілізують ринок, щоб не забирати пальне з інших регіонів, де це більш важливо, а намагаються самі закривати потребу».
«Про жодні блокування мови не було. Ми акцентуємо на порядності бізнесу, який в умовах війни відмовляється від надприбутків», - підсумували в ОВА.
Раніше ми писали, що Україна домовляється про імпорт зрідженого газу зі США.
Також нагадаємо, що в НБЦ повідомили, що основним фактором подорожчання пального в Україні є його дефіцит на внутрішньому ринку. Надалі ціни на паливо стабілізуються, але на високому рівні.
ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS
та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»