YouTube заблокував два канали, що належать соратнику Медведчука

Читать на русском
Канали Ukrlive та Перший незалежний заблоковані на YouTube. Вони були створені після введення санкцій РНБО щодо каналів 112, NewsOne та ZIK.
Фото - Нацрада.

У п'ятницю, 4 лютого, канали Ukrlive і «Перший незалежний», які належать соратнику Віктора Медведчука, нардепу від ОПЗЖ Нестору Шуфричу, було заблоковано на YouTube.

«Телеканали UkrLive і «Перший Незалежний» змінили майданчики в YouTube», – йдеться у заяві на сайті каналу «Перший Незалежний».

Інформаційна війна: які телеканали забороняли країни світуУ Молдові кілька років була заборона на російські новини, в країнах Балтії блокують Russia Today.

Канали звинуватили в цензурі американську компанію, а також українську владу.

Нагадаємо, Національна рада України з питань телебачення та радіомовлення вважає, що у власності «Першого незалежного» (юридична особа ТОВ «Тайм медіа»), який належить Нестору Шуфричу, може бути «потенційний конфлікт інтересів». Саме тому регулятор вирішив надіслати інформацію щодо перевірки власності до НАЗК для реагування.

Перед Новим роком Зеленський увів санкції проти двох нових телеканалів оточення Медведчука, це канали «Перший незалежний» та UkrLive. Бенефіціарним власником каналів є нардеп від ОПЗЖ Нестор Шуфрич. Також Шуфрич є співвласником Медіахолдингу Новини – нової компанії, яку зареєстрували 100 працівників заблокованих телеканалів народного депутата від ОПЗЖ Тараса Козака – 112 Україна, NewsOne та ZIK.

Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися:
АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО
Підпишіться на наш канал