Нацрада оштрафувала «канали Медведчука» та НАШ

Читать на русском
Національна рада України з питань телебачення та радіомовлення оштрафувала телеканали NewsOne, НАШ і 112 Україна.

Національна рада України з питань телебачення та радіомовлення оштрафувала телеканали NewsOne, НАШ і 112 Україна за заклики до розпалювання війни і дискримінацію українських Збройних сил.

Штрафні санкції до кожної компанії перевищують 100 тисяч гривень, повідомляє пресслужба Нацради.

Телеканал NewsOne повинен сплатити штраф у розмірі 114 тисяч гривень за висловлювання гостя програми від 4 січня 2021 року «Епіцентр української політики» В'ячеслава Піховшека, що містили ксенофобські, дискримінаційні та принизливі ознаки. Відзначається, що ні ведуча, ні керівництво каналу не вжили заходів для припинення правопорушення.

Інформаційна війна: які телеканали забороняли країни світуУ Молдові кілька років була заборона на російські новини, в країнах Балтії блокують Russia Today.

Телеканал 112 Україна зобов'язали сплатити штраф у розмірі 114 тисяч гривень за висловлювання ексннардепа Петра Симоненка в передачі Голос народу, яка транслювалася 29 і 31 січня 2021 року. Відзначається, що Симоненко назвав збройний конфлікт на Донбасі «громадянською війною», що виключає участь в ньому Російської Федерації.

Телеканал НАШ отримав два штрафи на суму понад 228 тисяч гривень. Перший за передачу Марафон від 15 грудня 2020 року, в якій колишній прем'єр-міністр України Микола Азаров заперечив участь Росії в збройній агресії проти України. Другий за трансляцію тієї самої передачі від 15 січня 2021 року. У ній нардеп V-VII скликань Верховної Ради Олена Бондаренко називала військових ЗСУ «злочинцями».

Крім штрафів телеканалу НАШ призначена ще одна позапланова перевірка за ефір токшоу Марафон від 4 травня поточного року. У ньому співробітники СБУ зафіксували висловлювання Петра Симоненка з прихованими закликами до агресивних дій, елементи розпалювання національної ворожнечі та ненависті, а також пропаганду комуністичного тоталітарного режиму.

Нагадаємо, відеохостинг YouTube заблокував сторінки українських телеканалів 112 Україна, NewsOne і ZIK, щодо яких були запроваджені санкції РНБО. Про це свідчать дані в YouTube в суботу, 24 квітня.

2 лютого президент України Володимир Зеленський ввів в дію рішення РНБО про санкції щодо народного депутата від ОПЗЖ Тараса Козака - соратника Віктора Медведчука.

Санкції терміном на 5 років торкнулися і каналів Козака - 112 Україна, ZIK і NewsOne. Вони припинили своє мовлення.

Мінкультури раніше направляло в YouTube звернення з проханням заблокувати сторінки телеканалів 112, ZIK і NewsOne.

Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps

ЧИТАЙТЕ у VIBER

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися:
АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО
Підпишіться на наш канал