У Харківській області відновили тренувальні польоти на Ан-26

Читать на русском
Харківський університет Повітряних сил імені Івана Кожедуба відновив тренувальні польоти на літаках Ан-26, які були заборонені після авіакатастрофи.
скрін з відео

Харківський національний університет Повітряних сил імені Івана Кожедуба відновив командирські тренувальні польоти на літаках Ан-26, які були заборонені після авіакатастрофи під Чугуєвом восени минулого року.

Про це повідомляється на сторінці ХНУПС у Facebook в п'ятницю, 19 лютого.

Катастрофи військової авіації: скільки літаків та вертольотів розбилось в світі з початку 2020 рокуАвіатрощі, у тому числі, під час навчальних польотів, сталися в Пакистані, США, РФ, окупованому Криму, Казахстані, Індії та Україні.

«Після тривалої зупинки польотів, літак АН-26Ш знову в небі! Основним завданням командирських тренувальних польотів, що наразі тривають, є підготовка льотного складу до виконання польотів з одним вимкненим та задросельованим двигуном», - йдеться в повідомленні.

За словами заступника командира військової частини з льотної підготовки Романа Куценка, тренування проводять для підтримки на високому рівні і вдосконалення навичок керівного складу в організації, проведенні та забезпеченні польотів.

Куценко також відзначив, що, крім Ан-26, сьогодні польоти здійснюються на літаках Л-39 і вертольотах Мі-2.

При цьому на літаках Ан-26 в ході тренувань, в тому числі, відпрацьовується сценарій відмови двигуна, додав заступник командира.

Нагадаємо, 25 вересня в Чугуєві Харківської області розбився військовий літак АН-26, який здійснював навчальний політ. Загинули 26 осіб - офіцери і курсанти Харківського національного університету Повітряних сил. Вижив тільки один курсант.

У ДБР назвали причину катастрофи літака АН-26.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: