Катастрофа Ан-26: суд обрав запобіжний захід командувачу Повітряних сил

Читать на русском
Печерський районний суд Києва вирішив не відправляти командувача Повітряних сил ЗСУ Сергія Дроздова під домашній арешт в ході судового засідання у справі про катастрофу літака Ан-26.
Фото: Вікторія Рощина/hromadske

Печерський районний суд Києва вирішив не відправляти командувача Повітряних сил ЗСУ Сергія Дроздова під домашній арешт в ході судового засідання у справі про катастрофу літака Ан-26.

Про це повідомляє Громадське.

Зазначається, що суд відпустив Дроздова під особисте зобов'язання, тим самим не задовольнивши клопотання прокурора про домашній арешт.

Слідство стверджує, що Дроздов в 2018 році затвердив тимчасовий курс для льотчиків, де вказувалася можливість курсантам 5-го курсу в двох вправах виконувати польоти конвеєром на літаках Ан-26. Однак, це рішення не було затверджено заводом виробником, як цього вимагає процедура.

На думку слідства, Дроздов створив помилкове уявлення у військовослужбовців в Харківській області про легальне і безпечне використання польотів конвеєром у курсантів та інших курсів, і в інших вправах. Така практика мала місце з квітня 2018 року по вересень 2020 року, навіть коли це не було передбачено плановим таблицями польотів і дозволами виробників літаків, зазначають слідчі.

«Крім того, командувачем Повітряних сил 1 березня 2019 року затверджена триступенева концепція системи льотної підготовки курсантів льотного факультету, а також в лютому 2020 року затверджені рішення керівництва ХНУПС, якими передбачено здійснення спільної підготовки курсантів льотчиків і курсантів штурманів на літаку Ан-26 за рахунок палива , яке виділялися на підготовку курсантів льотчиків», - зазначив прокурор Антон Зеленський.

На думку слідства, саме це призвело до того, що на борту знаходилося занадто багато курсантів.

Захист Дроздова просив залишити клопотання без задоволення. Сам підозрюваний каже, що конвеєрні польоти на Ан-26 відбувалися з часу побудови, особливо на військово-транспортних літаках. Також він зазначив, що спільні навчання не були заборонені і практикувалися останні 29 років.

Нагадаємо, ввечері 25 вересня військовий літак Ан-26 зазнав аварії біля Чугуєва. Він здійснював навчальні польоти. На борту перебували 27 осіб, із них 20 - курсанти харківського військового університету. 26 людей загинули. Вижив лише один курсант.

Пізніше в ДБР назвали чотири версії катастрофи Ан-26.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: