Авіакомпанія МАУ змушена звільнити 900 співробітників у зв'язку з великими збитками внаслідок карантину. У коментарі «Слово і діло» експерт з питань інфраструктури Олександр Кава пояснив, що компанії-перевізники, які під час карантину не мали розгалуженої мережі напрямків, не стануть масово скорочувати співробітників.
«У нас немає інших великих авіакомпаній, крім МАУ, тому компанії, що поменше, не скорочуватимуть своїх працівників. Крім того, «Укрзалізниця» теж не буде скорочувати співробітників. У нашій країні, по суті, це буде єдине таке рішення. Рішення МАУ – це рішення однієї компанії. Думаю, на інші компанії криза коронавірусу не вплине, і люди працюватимуть», – сказав Кава.
При цьому він звернув увагу, що українські авіакомпанії з меншим обсягом покриття легше пережили кризу та її наслідки, ніж компанії з широкою мережею авіаперельотів.
«У невеликих компаній не було настільки роздутої мережі польотів, як у МАУ. До того ж невеликі компанії активно виконували польоти з перевезення вантажів у період карантину. Це дозволило таким компаніям утриматися на плаву, а також перевозити громадян України, які поверталися в цей час додому з-за кордону», – наголосив співрозмовник.
Він додав, що повне відновлення авіаперевезень в Україні відбудеться швидше, ніж на світовому рівні.
«Українські авіакомпанії зможуть повернутися швидше до попереднього обсягу перевезень, але багато чого залежатиме від того, як розвиватиметься ситуація з пандемією. Ми бачимо, що в багатьох країнах зараз виникає друга хвиля коронавируса. Вочевидь, восени може бути серйозний стрибок захворюваності, та уряд знову розглядатиме питання карантину. Від цього залежить, як буде відновлюватися галузь. Авіаційний ринок – це завжди похідна від того, які рішення ухвалюються на державному рівні», – сказав експерт з питань інфраструктури Олександр Кава.
Раніше повідомлялося, що МАУ скасувала частину міжнародних рейсів на серпень.
Перед цим МАУ анонсувала 15 чартерних рейсів до Туреччини та Єгипту.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»