Ремонт мостів і шляхопроводів: що обіцяють мери

Читать на русском

«Слово і Діло» продовжує стежити за обіцянками українських політиків. Сьогодні пропонуємо подивитися, що обіцяють і роблять мери обласних центрів для утримання мостів і шляхопроводів.

Візит президента Володимира Зеленського до Дніпра завершився тим, що мер Борис Філатов змушений був дати цікаву обіцянку: якщо до 14 вересня не буде відремонтований Центральний міст, то він подасть у відставку. «Я дуже азартна й водночас медійна особа. Ще. Я ніколи не тримався за свою посаду. Якщо хтось вважає, що цей хрест легкий, то може понести його замість мене. Громадяни просто хочуть кіно. Хотіли кіно? Отримуйте. Дорогі друзі, парі укладено. І якщо 14 вересня міст не поїде відповідно до проектної документації, то я напишу заяву на звільнення. Коли я ухвалював рішення міст ремонтувати, то розумів відповідальність», – написав Філатов у Facebook.

Мер Запоріжжя Володимир Буряк не виконав обіцянку завершити реконструкцію шляхопроводу на проспекті Металургів у червні 2019 року. Роботи тривають і зараз, у липні.

Ще в лютому 2016 року Буряк пообіцяв збудувати в Запоріжжі новий міст через Дніпро. Але обіцянка досі не виконана. Зведення нового мостового переходу через Дніпро в місті триває з 2004 року. Воно неодноразово припинялося через проблеми з фінансуванням. Востаннє будівельні роботи були відновлені в 2016 році, коли була досягнута домовленість про спільне фінансування робіт із державного та місцевого бюджетів. У серпні 2017 року прем'єр-міністр Володимир Гройсман заявив, що добудувати міст заважає застаріла проектна документація, роботи з оновлення документації тривають.

Станом на лютий 2018 року в Запоріжжі завершили встановлення підставки мосту між Хортицею та Хортицьким районом. Але коли металева конструкція перетвориться на мостовий перехід, невідомо.

Міський голова Хмельницького Олександр Симчишин усе ще виконує обіцянку капітально відремонтувати міст на Старокостянтинівському шосе. На проведення ремонтних робіт необхідно 15 млн грн. Роботи на мосту тривають досі.

Сергій Моргунов обіцяв повністю завершити реконструкцію мосту на вулиці Чорновола у Вінниці в 2018 році. «Це дуже серйозний проект. Підкреслюю, всі роботи – це реконструкція конструктивних елементів цього моста: балок, стійок, колон тощо. За сприятливих погодних умовах ми будемо продовжувати цю роботу, і в 2018 році ми повністю закінчимо цей об'єкт. Це буде фактично новий міст, на який підрядна організація дає гарантію 70 років», – заявив мер. У серпні 2018 року на мосту відновили рух транспорту, а повністю реконструкцію завершили в грудні. Обіцянка виконана.

Мер Івано-Франківська Руслан Марцінків пообіцяв збудувати міст на Пасічну за час своєї каденції. Приблизна вартість будівництва становить 200 млн грн. Довжина мосту становить 318 метрів, буде дві смуги руху. Станом на липень 2019 року збудовано вже 235 метрів мосту, відкрити його планують у 2020-му. Після того, як відкриють новий міст, Марцінків пообіцяв відремонтувати старий.

Віталій Кличко, в якого мости «втомлюються», обіцяв, зокрема, до кінця поточного року повністю відремонтувати Русанівський міст. «Багато киян цікавляться: чому так повільно ремонтують Русанівський міст. Тому що коли там почали роботи з оновлення покриття, виявили великі дефекти всередині конструкції перегону. Збудований ще в 1965 році, цей міст жодного разу не бачив капітального ремонту. Тому довелося розробляти новий проект реконструкції й, відповідно, коригувати план робіт», – розповів столичний мер.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що обіцяють мери щодо закупівлі та ремонту громадського транспорту.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися: