Робота громадського транспорту: що обіцяють мери

Читать на русском

«Слово і Діло» продовжує стежити за обіцянками українських політиків. Сьогодні пропонуємо подивитися, що обіцяють і роблять мери обласних центрів щодо функціонування громадського транспорту.

Мер Дніпра Борис Філатов минулого року виконав одразу три обіцянки, які стосувалися громадського транспорту. Він продовжив маршрут тролейбуса №19 до вулиці Уральської, запустив новий тролейбусний маршрут на житловий масив Сокіл, а також продовжив маршрут тролейбуса №5.

Крім того, Філатов пообіцяв запустити тролейбусний маршрут на житловий масив Перемога-6, запустити тролейбусний маршрут на Придніпровськ і запустити електрифікований тролейбусний маршрут №14 на житловий масив Сонячний через Центральний міст.

Багато обіцянок щодо транспорту в мера Івано-Франківська. Зокрема, Руслан Марцінків запевнив, що у вересні продовжить маршрут №55 до тролейбусного депо. Також він обіцяв відновити проходження тролейбусів за маршрутом №5: «29 тролейбусів зараз робляться на замовлення міста. Щойно ми отримаємо першу партію, ми обов'язково відновлюємо 5-й маршрут, який з'єднає вулиці Тролейбусну й Галицьку. Щойно надійдуть тролейбуси, обов'язково пустимо».

Наприкінці 2017 року Марцінків обіцяв зробити муніципальний автобусний маршрут БАМ-Позитрон, Каскад-Пасічна та Пасічна-БАМ. Обіцянка щодо Пасічної-БАМ уже виконана: в березні цього року був запущений автобусний маршрут №55, шлях якого пролягає від мікрорайону Пасічна, повз мікрорайон БАМ до приміського села Крихівці.

Мер Кропивницького Андрій Райкович у 2017 році обіцяв забезпечити віддалені райони міста новими автобусними маршрутами, йдеться про селища Нове, Гірське, мікрорайони Велика Балка, Стара Балашівка, Арнаутове, Новомиколаївка та Лелеківка. Свого слова він дотримав. У листопаді 2017-го почав курсувати автобус Велика Балка-Центральний ринок. Наприкінці минулого року в міській раді повідомили, що комунальний транспорт тепер курсує до всіх віддалених районів Кропивницького.

Віталій Кличко ще в лютому 2017-го пообіцяв розпочати будівництво метро на Виноградар, а протягом трьох років – ввести в експлуатацію дві нові станції метрополітену. «За попередніми розрахунками, станції «Мостицька» та «Проспект правди» ми можемо відкрити протягом трьох років. Ці дві станції будуть продовженням тунелю до Вітряних гір», – сказав столичний мер. За його словами, будівництво двох станцій метро орієнтовно коштуватиме 5 млрд грн. Намір протягом двох років відкрити дві нові станції метро на Виноградар Кличко підтвердив у лютому цього року. В липні він заявив, що станції «Мостицька» та «Проспект правди» планують відкрити в 2021 році.

Мер Харкова також пообіцяв місту нову станцію метро. «Буде збудоване метро в бік «Одеської», це густонаселений мікрорайон Харкова, ми розраховуємо десь на 150 тисяч пасажиропотоку, який проїжджатиме ці станції», – сказав Геннадій Кернес минулого року.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що мери обіцяють щодо закупівлі та ремонту громадського транспорту.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: