Залізничний проліт упав у море. Чи безпечний путінський міст у Криму?

Читать на русском
Михайло Гончарексперт з питань енергетики

Будівництво мосту не завершене. Те, що перерізали урочисто стрічки й Путін проїхав на авто, – традиційне пропагандистське шоу.

Таку думку в коментарі «Слову і Ділу» висловив президент Центру глобалістики «Стратегія XXI» Михайло Гончар, оцінюючи аварію на Кримському мосту.

«Міст експлуатується частково, обмежене навантаження, оскільки недобудований залізничний шлях, багато робіт не завершені. Зараз це все є віддзеркаленням того, що поспіх, який був при будівництві, ідея збудувати міст за будь-яку ціну призвела до серйозних відхилень у геть не бездоганному проекті цього мосту», – зазначив Гончар.

Проектна документація сама по собі халтурна, адже робилася нашвидкуруч, а при будівництві наклалося ще й неякісне виконання робіт. У підсумку ми бачимо аварії, додав він.

Експерт уточнив, що списати це можна на що завгодно, але це видимі порушення. Під час монтажу конструкції ще виявилося, що з’єднувальна арка не сідає так, як слід, на основні опори, вони на різному рівні.

За його словами, це говорить про те, що міст експлуатуватимуть, не піддаючи серйозним навантаженням, на які він гіпотетично розрахований.

Наздогнати Росію: які проблеми створив Україні Кримський містВідкриття Кримського моста дозволило Росії домогтися потужного пропагандистського та політичного ефекту.

«Просто тому, що міст може не витримати навантажень. Щодо транспортного руху, то він буде безпечним, але коли немає великого навантаження. Проблеми будуть в іншій сфері, а саме – коли почнеться льодохід від Азовського моря», – пояснив він.

Хоча будівельники стверджують, що все розраховано, але природу ще нікому не вдавалося надурити, підкреслив фахівець.

Експерт припустив, що найбільш серйозні випробування для мосту будуть уже найближчим часом. Тоді й підтвердиться те, про що сотні років до появи мосту говорили будівельники різних часів і держав – будувати через Керченську протоку не можна.

Так, технології пішли вперед, але російська основна технологія – все нашвидкуруч та на показ, наголосив він.

«Ми вже бачимо, як будували, як почали експлуатувати. Інцидентів буде ще багато. Тріщини в опорах є тому підтвердженням. Це питання часу, коли льодохід чи тектонічна активністьув північно-східному секторі Чорного моря дасться взнаки. Перший не такий уже й серйозний землетрус може призвести до просідання опор, несучих конструкцій мосту. Це те, що й поставить ганебну крапку для РФ у цьому проекті», – резюмував Михайло Гончар.

Як відомо, один із залізничних прольотів споруджуваної залізничної частини мосту через Керченську протоку нахилився і впав у акваторію на мілководді.

Нагадаємо, 15 травня влада Росії достроково й урочисто відкрила так званий Керченський міст із Росії до анексованого Криму. Президент РФ Володимир Путін за кермом КамАЗу здолав шлях від Краснодарського краю до Керчі трохи більш ніж за чверть години, повідомили російські ЗМІ.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися: