Портнов отримав в управління телеканал NewsOne: реакція соцмереж

Читать на русском

Андрій Портнов, екс-чиновник часів Януковича, отримав в управління український телеканал NewsOne.
Слово і Діло

Екс-заступник глави Адміністрації президента Віктора Януковича Андрій Портнов отримав в управління телеканал NewsOne. Раніше власником каналу був батько народного депутата Євгена Мураєва Володимир Мураєв.

Портнов повідомив, що Мураєв передав йому телеканал в управління на три роки. «Угода передбачає, що протягом цього періоду власник не має права втручатися в мою діяльність або в односторонньому порядку припинити договір. Якщо власник захоче продати канал, за умовами договору, він має пріоритетно запропонувати його мені», – розповів Портнов.

«Слово і Діло» розбиралось, як на це відреагували в соціальних мережах.

«Але навіть це не зупинить «корисних ідіотів» серед політиків та експертів від ходіння на цей рупор російської пропаганди, власником якого є, нагадаю, кум Путіна. І, звичайно, спасибі СБУ та ГПУ, що уможливили такий камбек реваншистів», – написав політичний експерт Олексій Мінаков.

«Можливо, це найцікавіша новина з початку року, яка прийшла з глибин Києва. З нетерпінням чекаю роботи нового керуючого телеканалом. І так, великі вітання Петру Олексійовичу. Тепер його паплюжитимуть ще витонченіше», – написав Максим Бушмін.

«Звичайно, не Портнов, а Кремль. Портнов – це серйозний противник, боротися з яким досить складно. Вплив Росії на вибори стає вельми відчутним і лише зростатимеи. Це не привід посипати голову попелом. Це привід відповісти на питання, як держава й суспільство мають відповісти на цей прогнозований виклик. І звичайно, список гостей, який узгоджуватиметься для Ньюзвана, буде дуже чітким маркером, хто для Кремля є на найближчих виборах «своїм» і на кого буде зроблена ставка», – вважає політолог Тарас Березовець.

«Найкраще рішення. Ні краплі не сумніваюся в тому, що цей канал буде найкращим каналом в країні, об'єктивним і професійним», – написав юрист Андрій Курись.

«По-перше, запам'ятайте, а в кого погано з пам'яттю – запишіть: телеканали в Україні змінюють власників виключно з дозволу пана президента. Єдиний відомий мені телеканал, який досі не підкорився Порошенку, – це ZIK. По-друге, чому міністру економічного розвитку і торгівлі Януковича можна мати в Україні телеканал, а першому заступнику глави Адміністрації президента Януковича в такому праві відмовляють? Чим Портнов гірший за Порошенка? І, по-третє. Якщо хтось вважає, що до Портнова є претензії в зв'язку з його попередньою політичною діяльністю, то ці претензії потрібно було формалізувати в кримінально-правовому порядку», – написав Володимир Бойко.

«Таке відчуття, що раніше NewsOne належав незалежному медіамагнату зі США, а тут з'явився Портнов. Прямо несподіванка», – написала Юлія Родченко.

Нагадаємо, Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оголосила попередження телеканалу NewsOne.

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...