Як українські мери ремонтують мости

Читать на русском

Мости, якщо їх не ремонтувати, не опиняються в аварійному стані. Якщо вірити столичному меру Віталію Кличку, вони просто «втомлюються від часу». Саме так він минулого року пояснив часткове обвалення Шулявського шляхопроводу. Відтоді в Києві «втомився» ще не один міст і ремонтувати їх усе-таки доводиться. «Слово і Діло» сьогодні розбиралось, як Кличко та інші мери з цим справляються.

Шулявський міст і розв'язку біля станції метро «Шулявська» Кличко пообіцяв відремонтувати до 2019 року. «Міст буде реконструйований. Також буде проведена реконструкція розв'язки, включаючи в'їзди-виїзди з вулиці Теліги та проспекту Перемоги. Через два роки ми плануємо завершити реконструкцію», – розповів міський голова. Остаточний варіант реконструкції дорожньої розв'язки біля метро був затверджений у травні 2017-го. Він являє собою неповну «конюшину», яка передбачає знесення корпусу заводу «Більшовик» і будівництво на його місці петлі. На реалізацію проекту реконструкції розв'язки потрібно 12 місяців і 400 мільйонів гривень. Роботи на Шулявському шляхопроводі розпочалися 1 травня цього року.

Подивимося, чи впорається Кличко зі своєю обіцянкою вчасно, адже у вересні минулого року він не встиг ввести в експлуатацію шляхопровід на проспекті Науки. Станом на початок місяця роботи перебували на завершальній стадії, хоча мали заквершитися. А навесні цього року Київ не побачив оновлений шляхопровід на проспекті Комарова. У червні там проходив ремонт прогонової будови, встановлення зовнішнього освітлення, будівництво та оздоблення зупинки трамвая «Проспект Космонавта Комарова», встановлення двох ліфтів, монтаж навісів та обробка трамвайних платформ на шляхопроводі. Завершити роботи планується до кінця серпня, тобто зовсім скоро.

Також цього року мають повністю завершити реконструкцію мосту на вулиці Чорновола у Вінниці. «Це дуже серйозний проект. Підкреслюю, всі роботи – це реконструкція конструктивних елементів мосту: балок, стійок, колон. За сприятливих погодних умов ми будемо продовжувати цю роботу й у 2018 році повністю завершимо цей об'єкт. Це буде фактично новий міст, на який підрядна організація дає гарантію 70 років», – пообіцяв мер Сергій Моргунов. Минулого року роботи були виконані вже на 60%.

Мер Дніпра Борис Філатов пообіцяв цього року завершити ремонт Центрального мосту, назвавши це «справою честі». Станом на 6 червня в місті почали готуватися до ремонту моста. Щоб продовжити його реконструкцію, половина моста буде перекрита.

Міський голова Івано-Франківська Руслан Марцінків пообіцяв збудувати міст на Пасічну за час своєї каденції. «Ще один міст на Пасічну – це не примха, а необхідність. Зрозуміло, що мало збудувати лише міст, потрібно значно поліпшити й прилеглу інфраструктуру», – заявив Марцінків. Приблизна вартість мосту – 200 мільйонів гривень. Планується, що його довжина складе 318 метрів, будуть дві смуги руху, додатково – 168-метровий шляхопровід.

Детальніше – на інфографіці.

Нагадаємо, 25 липня в Києві через зливу обвалився Кирилівський шляхопровід.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: