Велика інфраструктурна революція: що прописано в транспортній стратегії до 2030 року

Читать на русском
Уряд схвалив Національну транспортну стратегію до 2030 року. Презинтація відбудеться під час Міжнародного тижня з торгівлі і транспорту в Одесі.

У середу, 30 травня, під час засідання Кабінету Міністрів України було схвалено Національну транспортну стратегію на період до 2030 року «Drive Ukraine 2030».

Як пише «Слово і Діло», про це інформує Міністерство інфраструктури України.

Зокрема, міністр інфраструктури Володимир Омелян назвав стратегію програмним документом, який визначатиме розвиток транспортної та інфраструктурної галузей найближчі 12 років.

«Так, документ є досить модерновим і спрямованим не тільки на вирішення проблем сьогодення, а на створення нової інфраструктурної реальності. Ми можемо нескінченно латати дороги або модернізовувати вагони, яким по 40 і більше років. Але тільки амбітні плани і «велика інфраструктурна революція» можуть дати Україні нову якість. Побудова модерної держави вимагає модерного підходу», - зазначив він.

За словами Володимира Омеляна, стратегічною метою є інтеграція України у світову економіку та технологічний стрибок у сфері інфраструктури.

«Ми повинні вийти з-за меж внутрішньоукраїнського мислення і ставити перед собою глобальні цілі. Стратегія 2030 – це не про транспорт. Стратегія 2030 – про модерну Україну, про розвинену сильну державу, про людей, для яких ми створили найкраще. Бо це – наш обов’язок. І наша робота», - додав Володимир Омелян, -«Drive Ukraine 2030 – перетворення України на розвинену, високотехнологічну та інноваційну країну завдяки розвитку сфери транспорту та інфраструктури, застосування новітніх технологій. Drive Ukraine 2030 – цифрова інфраструктура, безпека на транспорті, безпілотні автомобілі, транспортні коридори, єдина транспортна та інфраструктурна мережа з Європейським Союзом».

Презентація Стратегії відбудеться в рамках Міжнародного тижня з торгівлі і транспорту, який триває в Одесі з 29 травня по 1 червня 2018 року.

Нагадаємо, раніше запустили українську частину V Критського Міжнародного транспортного коридору, який проходить на території шести країн Європи.

Напередодні літа «Слово і Діло» вирішило вивчити, які запевнення, що необхідно виконати в майбутні три місяці, давали мери українських міст і голови обласних державних адміністрацій.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: