Телеканалу Рабіновича оголосили попередження

Нацрада оголосила попередження телеканалу News Network, вказавши на неприпустимість порушень чинного законодавства.

За порушення мовлення у дні жалоби та дні пам’яті Національна рада з питань телебачення та радіомовлення застосувала попередження до телеканалу News Network (ТОВ «Ньюс Нетворк»).

Відповідне рішення Нацрада ухвалила під час засідання 2 листопада, повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на «Укрінформ».

Провівши позапланову перевірку, Нацрада виявила, що ліцензіат не дотримався вимоги правил ведення мовлення на теле- та радіоканалах у дні жалоби та дні пам’яті.

Згідно з вимогами, телерадіоорганізації зобов’язані поширювати мінімум раз на дві години в ефірному часі інформацію про день пам’яті. На телеканалі News Network інформацію про День пам’яті з нагоди 80-річчя з дня початку Великого терору було поширено лише чотири рази на добу (00:00, 09:00, 12:00, 12:10). Мінімальна їхня кількість має становити 12 поширень, тобто один раз на дві години.

У зв’язку з цим Нацрада оголосила попередження телеканалу News Network, вказавши на неприпустимість порушень чинного законодавства у подальшому.

За даними сайту «Ефірне телебачення та радіомовлення в Україні», News Network є столичним недержавним супутниковим інформаційним телеканалом, який розпочав мовлення в березні 2015 року внаслідок ребрендингу «Рабинович-ТВ». На сьогодні News Network разом із телеканалами O-TV і Jawish News 1 належить до медіахолдингу народного депутата від «Опозиційного блоку» Вадима Рабіновича. Зокрема, нардеп володіє 50% статутного капіталу ТОВ «НЬЮС НЕТВОРК».

Раніше суд скасував попередження телеканалу «Україна».

Також Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову перевірку телеканалу «Інтер».


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...