Суд скасував попередження телеканалу «Україна»

Окружний адмінсуд Києва визнав протиправним та скасував рішення Нацради з питань телебачення і радіомовлення від 28 квітня 2016 року.

Окружний адмінсуд Києва визнав протиправним та скасував рішення Нацради з питань телебачення і радіомовлення від 28 квітня 2016 року, яким регулятор виніс телеканалу «Україна» попередження через трансляцію серіалу «Не зарікайся».

Зазначимо, що серіал позитивно змальовував бойовиків ОРДЛО, пише «Детектор Медіа», передає «Слово і Діло».

Порушення мовних квот: що загрожує «Інтеру» та чи є управа на телеканалНа українському радіо й ТБ начебто діють мовні квоти, але російські пісні продовжують лунати, а вітчизняні телеканали транслюють російський продукт. Зокрема, найбільше порушує вимоги телеканал Інтер. Чи будуть наслідки для телеканалу, з’ясовували експерти.

Серіал був знятий на замовлення телеканалу «Україна», що належить донецькому мільярдеру Рінату Ахметову, пов’язаним із ним продакшном «Фронт сінема».

Показ на каналі «Україна» 66-ї серії серіалу «Не зарікайся» навесні 2016 року спричинив скандал. На думку багатьох глядачів, у цій серії позитивно зображувалися терористи й російські війська на Донбасі. Бійців Збройних сил України та представників української влади називали «украми», «купкою фашистів», «кривавою хунтою».

«Ми просто хочемо, щоб Донбас був вільним», – стверджували позитивні герої у стрічці.

Раніше повідомлялося, що Нацрада проведе позапланову перевірку телеканалу «Інтер».

Відзначимо, що 13 жовтня набув чинності закон про мовні квоти на ТБ.


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...