Киянам обіцяють перерахунок за неякісні комунальні послуги

Читать на русском
Столичні комунальні керівні компанії мають зробити перерахунок за ненадані або неякісні послуги.

За ненадані або неякісні послуги столичні комунальні керівні компанії мають зробити перерахунок.

Про це заявив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв під час засідання штабу з питань підготовки житлового фонду до зими, повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на сайт міської влади.

«Керівна компанія в кожному районі має надати відповідну інформацію щодо випадків ненадання послуг і сум, на які буде скоригована плата за послугу з утримання будинків і прибудинкових територій», – сказав чиновник.

Він додав, що міська влада фіксує випадки, коли з різних причин не працюють ліфти, не здійснюється полив дворів, не працює система диспетчеризації тощо.

«Там, де ми зафіксували такі порушення, підприємства мають зменшити плату за послугу», – сказав Пантелеєв.

Він також підкреслив, що всі звернення киян на міські гарячі лінії щодо невиконання послуг перевірятиме Житлово-комунальна інспекція.

Нагадаємо, в Києві запустили єдиний портал спеціалізованої диспетчерської з питань житлово-комунального господарства. На оновленому сайті можна залишити скаргу, з'ясувати причини вимкнення послуг, заплатити за комунальні послуги.

Також повідомлялося, що київські тарифи на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій станом на 1 серпня перевищують тарифи всіх найбільших міст України в декілька разів.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: