У Києві стартував пілотний проект з розміщення рекламних конструкцій

Читать на русском
Реалізація пілотного проекту передбачає демонтаж всіх конструкцій, які не відповідають новим правилам розміщення зовнішньої реклами.

Київська міська державна адміністрація разом зі столичними операторами ринку зовнішньої реклами визначили низку вулиць Києва, на яких буде реалізовано перший пілотний проект з упорядкування розміщення рекламних конструкцій.

Про це повідомляється на сайті КМДА, передає «Слово і Діло».

До проекту увійшли вул. Велика Васильківська (від площі Льва Толстого до вул. Хрещатик), вул. Хрещатик, вул. Грушевського (від Європейської площі до стадіону «Динамо»), Володимирський узвіз-Боричів узвіз, Поштова площа та вул. Сагайдачного.

Як наголошується в повідомленні, реалізація пілотного проекту передбачає демонтаж всіх конструкцій, які не відповідають новим правилам розміщення зовнішньої реклами, та встановлення конструкцій узгодженого типу в дозволених місцях.

За даними КМДА, оператори зовнішньої реклами вже розпочали роботи з демонтажу конструкцій і підготовчі роботи для монтажу нових конструкцій у зоні проектування. Для виконання проекту знадобиться виготовити і змонтувати 56 нових рекламних конструкцій на загальну суму близько 4 млн грн. Загальний обсяг інвестицій операторів зовнішньої реклами в проект з урахуванням всіх робіт і зобов'язань за контрактами складе понад 5 млн грн.

«Частину Хрещатика, Володимирський узвіз, вул. Сагайдачного вже звільнено від засилля зовнішньої реклами. Реалізація пілотного проекту триває. На вулицях, що увійшли до нього, кількість конструкцій зменшено у чотири рази – з існуючих 268 до 71 конструкції. На прикладі цих вулиць ми побачимо, яким Київ стане вже в найближчі рік-півтора, після розробки і впровадження схем вулиць», – заявив заступник голови КМДА Олексій Резніков.

За словами голови Асоціації операторів зовнішньої реклами України Оксани Поліщук, учасники асоціації зацікавлені в якнайшвидшій розробці та реалізації схем вулиць на всій території столиці, оскільки результатом цього стане значне підвищення ефективності зовнішньої реклами як медіа.

Раніше Київська міська рада затвердила рішення «Про внесення змін до рішення Київради від 26 січня 2012 року № 20/7357 «Про затвердження концепції розвитку зовнішньої реклами в Києві».

Також депутати Київради підтримали українізацію вивісок і меню ресторанів.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: