КМДА прибере частину зовнішньої реклами до «Євробачення-2017»

Читать на русском
Лідери рекламного ринку погодилися на саморегулювання. Там, де є перебір із рекламними конструкціями, їх кількість буде зменшена.
Заступник голови КМДА Олексій Резніков

На час проведення міжнародного пісенного конкурсу «Євробачення-2017» буде вирішено питання розміщення надлишкової кількості площ зовнішньої реклами в місті Києві.

Про це заявив заступник голови Київської міської державної адміністрації (КМДА) Олексій Резніков, передає «Слово і Діло.

«Лідери рекламного ринку згодні, що обличчя міста потрібно змінювати. Вони згодні на саморегулювання, й зараз ми відпрацьовуємо пілотний проект до «Євробачення-2017», у рамках якого будуть обрані кілька місць концентрації, де є перебір із рекламними конструкціями. Разом з операторами ми розробимо схеми, що відображають правильне розміщення рекламних засобів, і до пісенного конкурсу покажемо, як співпрацюють місто та бізнес», – цитує прес-служба КМДА слова Резнікова.

У КМДА переглянули собівартість проїзду в метрополітеніУ Київській міськадміністрації переглянули собівартість проїзду в метрополітені, але запевняють, що підвищувати тарифи поки не стануть.

Наразі столичною владою розробляється проект рішення «Про внесення змін до концепції розвитку зовнішньої реклами в Києві». Текст рішення передбачає заборону на розміщення рекламних конструкцій на відстані ближче 10 метрів до кордонів перехресть вулиць, наземних пішохідних переходів і виїздів до прибудинкових територій.

Також пропонується до заборони розміщення рекламних конструкцій на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, на розподільних смугах шириною менше 2 метрів, на відстані менше 30 метрів від зупинок громадського транспорту.

Відзначимо, що глобальний бізнес витратить у 2019 році на рекламу в соціальних мережах 50 мільярдів доларів.

Як повідомлялося раніше, Європейський банк реконструкції і розвитку зацікавлений у подальшій співпраці з владою Києва, зокрема в розробці транспортної схеми Києва та будівництві метрополітену.


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.