Київська міська рада затвердила рішення «Про внесення змін до рішення Київради від 26 січня 2012 року № 20/7357 «Про затвердження концепції розвитку зовнішньої реклами в Києві».
За відповідну ініціативу проголосувало 85 депутатів, повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на прес-службу Київради.
«Нові правила розміщення зовнішньої реклами були підтримані комісіями і рекомендовані до ухвалення Київрадою. Питання захаращеності міста рекламними конструкціями стоїть гостро роками. Нарешті воно врегульоване, вже незабаром ситуація, що склалася з цим візуальним шумом, який не тільки «ріже око» киянам, а й часто негативно впливає на безпеку автомобілістів, пішоходів, буде врегульовано», – заявив заступник голови Київської міської державної адміністрації Олексій Резніков .
Згідно з новими правилами розміщення зовнішньої реклами в столиці, рекламні засоби заборонено розміщувати: на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, розподільних смугах шириною менше 2 м; на відстані менше 10 м до перехресть вулиць, пішохідних переходів та зупинок; на відстані менше 20 м до транспортних розв'язок і 50 м до залізничних переїздів.
Крім того, при розміщенні рекламних конструкцій на вулицях Києва відтепер повинен використовуватися радіальний підхід, який передбачає відстані від 40 до 150 м між такими об'єктами в залежності від їх розміру. Так, між сітілайтами має бути не менше 40 м, між великими форматами конструкцій – мінімум 150 м.
Нагадаємо, депутати Київради підтримали українізацію вивісок у столиці.
Раніше КМДА взялося прибрати частину зовнішньої реклами в столиці до Євробачення.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»