У КМДА назвали вартість запуску наземного транспорту з Троєщини

Читать на русском
У КМДА повідомили про початок проведення тендеру на розробку відокремленої лінії автобусного і тролейбусного руху від ж/м Троєщина до Севастопольської площі.

У КМДА повідомили про початок проведення тендеру на розробку відокремленої лінії автобусного і тролейбусного руху від ж/м Троєщина до Севастопольської площі.

Про це заступник голови КМДА Ілля Сагайдак повідомив у своєму Facebook, інформує «Слово і Діло».

«BRT - це система швидкісного позавуличного транспорту на основі автобусного або тролейбусного рухомого складу. Простими словами - це фізично відгороджена смуга для громадського транспорту, на яку немає можливості заїхати автомобіль», - йдеться в повідомленні.

За його словами, перехрестя на маршруті повинні бути в два рівня, або відсутній лівий поворот із зеленою хвилею для метробуса. За рекомендаціями експертів Світового Банку виявлено перспективний коридор від Троєщини через міст Бандери, вулицю Олени Теліги, Чоколовський проспект, до Севастопольської площі.

Міські легенди України. Київ: метро на ТроєщинуУ кожного великого міста є своя печальна легенда: проект чи обіцянка, реалізувати які не вдається роками. У Києві це проект будівництва метро на Троєщину, над яким самі кияни вже навіть втомилися жартувати.

«Я вважаю проект BRT найефективнішим з точки зору вартості реалізації і ефекту, який місто отримає. Він є революційним для громадського транспорту столиці.

До речі, маршрут пролягатиме через скандально відомий Шулявський шляхопровід, тому якісна реконструкція розв'язки обов'язкова», - додав він.

Довжина лінії становитиме 22,38 км. за підрахунками на транспортній моделі, попит на цей коридор становитиме 141 тисяч пасажирів на добу.

«Кінцевий термін подання тендерних пропозицій до 5 квітня, а початок аукціону 11 травня», - написав Сагайдак.

Нагадаємо, столична влада планує запустити автомобільний рух Подільсько-Воскресенським мостом через три роки.

Як повідомлялося, в Києві лівий берег із правим з'єднає двосистемний трамвай.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: