У Києві лівий берег з правим з'єднає двосистемний трамвай

Читать на русском

Цей проект дозволить поєднати швидкісним сполученням лівобережні житлові масиви і адміністративно-ділове ядро міста.

До кінця травня Київ планує отримати ТЕО проекту Tram-Train.

Про це повідомив заступник голови КМДА Ілля Сагайдак, передає «Слово і Діло».

«Цей проект дозволить поєднати швидкісним сполученням лівобережні житлові масиви і адміністративно-ділове ядро міста, що призведе до істотного скорочення часу транспортних поїздок. За розрахунками на транспортної моделі, попит на Tram-Train становить близько 240 тис. пас./добу. Загальна протяжність лінії складе 37,2 км, з яких 14,7 км – інфраструктура швидкісного трамвая. Інше – інфраструктура залізниці», - каже Сагайдак.

Лінія Tram-Train буде включати два маршрути: «Милославська» – «Північна» і «Дарниця» – «Кільцева дорога». Обидва – через Дарницький залізничний міст.

Заходи по реалізації системи Tram-Train передбачають будівництво примикання, з'єднає троєщинську лінію швидкісного трамвая з залізницею в районі станції «Троєщина-2», будівництво примикання, з'єднає борщагівську лінію швидкісного трамвая з залізницею в районі Повітрофлотського шляхопроводу, будівництво розгалуження на Березняках, яке дозволить потягам що рухаються з Троєщини та на Троєщину, обходити станцію Дарниця та будівництво пересадкової платформи «Либідська».

Tram-train є особливою рейковою системою з підвищеними експлуатаційними характеристиками, завдяки можливості одночасної експлуатації на трамвайній та залізничній інфраструктурі. Коридор «Троєщина – Караваєві Дачі» визначено як перспективний для розвитку систем масових пасажирських перевезень, за рекомендаціями консалтингової компанії ITP, в рамках спільного проекту КМДА та Світового Банку з розробки Інтегрованого плану розвитку транспортної інфраструктури м. Києва та його приміської зони.

Раніше повідомлялося, що в Києві з'явиться новий автобусний маршрут.

Нагадаємо, в КМДА заявили, що 90% доріг Києва потребують негайного ремонту.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: