На сервіс «Укрзалізниці» тепер можна поскаржитись онлайн

Читать на русском
На головній сторінці офіційного сайту діє електронна форма звернень щодо зауважень щодо роботи сервісу та боротьби з корупцією.

«Укрзалізниця» запустила на своєму сайті електронну форму звернень щодо зауважень щодо сервісу та боротьби з корупцією.

Про це повідомляється на сайті компанії, передає «Слово і Діло».

Щоб висловити свою думку, користувачеві потрібно з меню вибрати, чого саме стосується звернення: пасажирських, приміських послуг або антикорупції.

«Укрзалізниця» закупить 70 пасажирських вагонів«Укрзалізниця» планує в 2017 році купити 70 нових пасажирських вагонів за рахунок підвищених ставок залізничних тарифів на наступний рік.

Заявника просять вказати ім'я, електронну адресу, тему повідомлення і сформулювати його зміст.

«Для того, щоб детально розглянути звернення, зміст повідомлення має бути конкретним, із зазначенням дати, місця, номер поїзда, вагона, повідомлення та інших подробиць. Це дасть можливість залізничникам ґрунтовно проаналізувати ситуацію і своєчасно зреагувати на негативні випадки», - йдеться в повідомленні.

Раніше повідомлялося, що «Укрзалізниця» запускає мобільну версію інтернет-сайту з продажу залізничних квитків.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: