«Укрзалізниця» запустила на своєму сайті електронну форму звернень щодо зауважень щодо сервісу та боротьби з корупцією.
Про це повідомляється на сайті компанії, передає «Слово і Діло».
Щоб висловити свою думку, користувачеві потрібно з меню вибрати, чого саме стосується звернення: пасажирських, приміських послуг або антикорупції.
Заявника просять вказати ім'я, електронну адресу, тему повідомлення і сформулювати його зміст.
«Для того, щоб детально розглянути звернення, зміст повідомлення має бути конкретним, із зазначенням дати, місця, номер поїзда, вагона, повідомлення та інших подробиць. Це дасть можливість залізничникам ґрунтовно проаналізувати ситуацію і своєчасно зреагувати на негативні випадки», - йдеться в повідомленні.
Раніше повідомлялося, що «Укрзалізниця» запускає мобільну версію інтернет-сайту з продажу залізничних квитків.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»